Grusomme mareritt

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Noen andre som sliter med det her? Siste uka har vært helt ekstrem! :oops: Så ille at jeg gruer meg til å sove.

Drømmer at babyen blir født i uke 27, blir bindt opp med tau i en gynekologstol og henger der når jeg kommer for å hilse på og at gynekologen kommer inn og forteller at hun har autisme. Drømmer at jeg har født uten å ha fått det med meg og at hun har kommet ut uten en vaginal fødsel eller keisersnitt men bare ligger helt misdannet i en seng. I natt toppa det seg når jeg stod i hjernemasse og svømte mellom masse lik.

Vet gravide kan drømme mye rart altså, men nå begynner det å bli vilt :joyful:
 
Har hatt noen merkelige drømmer innimellom, en stund siden nå. Men er det ikke sånn at drømmene gjenspeiler hva som ligger litt i underbevisstheten? Hvis du er redd inni deg for at fæle ting skal skje eller om barnet er sykt, så er det nok ikke så rart med sånne mareritt. Kanskje det hjelper å snakke med noen om det, venner, jordmor, lege :) Hvis det plager deg mye. Tror mindfulness før sovetid er bra også for å «renske» tankene :love022 Lettere sagt enn gjort altså :hilarious:
 
Har hatt noen merkelige drømmer innimellom, en stund siden nå. Men er det ikke sånn at drømmene gjenspeiler hva som ligger litt i underbevisstheten? Hvis du er redd inni deg for at fæle ting skal skje eller om barnet er sykt, så er det nok ikke så rart med sånne mareritt. Kanskje det hjelper å snakke med noen om det, venner, jordmor, lege :) Hvis det plager deg mye. Tror mindfulness før sovetid er bra også for å «renske» tankene :love022 Lettere sagt enn gjort altså :hilarious:
Nei, går egentlig ikke å bekymrer meg så mye.. i hvertfall ikke over drap og hjernemasse :joyful: Mindfullness er jo verdt et forsøk :D
 
Hjernen er rar. Var en natt jeg drømte om at jeg fikk en pupp på armen, og en til pupp under halsen. Og at de «ordentlige» puppene mine ikke hadde melk, så da måtte jeg amme med puppen på armen. :laughing025
 
Jeg og har drømt mye rart og hatt mareritt av og til. Men meg og samboer har sett mye på krim i det siste før vi har lagt oss. Så tror jeg blir påvirket av det :smiley-ashamed004
 
Hjernen er rar. Var en natt jeg drømte om at jeg fikk en pupp på armen, og en til pupp under halsen. Og at de «ordentlige» puppene mine ikke hadde melk, så da måtte jeg amme med puppen på armen. :laughing025
Haha! Ja, det er sykt hva man får seg til å tenke :laughing021
 
Back
Topp