Grusomme drømmer...

Minni

Forelsket i forumet
To ganger i løpet av de siste nettene så har jeg drømt ekle drømmer.. Det er forskjellige "settinger", men jeg går på do, og når jeg tørker meg så er det mye blod på papiret, magesmertene er også der.
Ååååå det er så fælt! Det er så utrolig virkelig også, så jeg er sikker på at det ikke er en drøm, og når jeg våkner bruker jeg laaang tid på å "komme til meg selv", og finne ut at det var bare en drøm denne gangen også..
Håper bare ikke jeg er sanndrømt, men at jeg drømmer dette fordi jeg tenker mye på det til daglig, og er redd for finne blod på papiret.

Huff, det er så ekkelt!
Vi gravide drømmer så mye rart. Sist jeg var gravid drømte jeg nesten hver natt at sambo var utro mot meg :( Endte opp med at jeg var sur på han når jeg våkna :P
Å de gangene jeg ikke drømte om det, så hadde jeg andre mareritt :(

Huff, drømmer litt av hvert jeg også ja. At Oliver og Lars dør, at Lars er utro, masse rare settinger, båt som går under, fly som styrter, jeg overlever, men ikke de.

I natt drømte jeg at min lillesøster på 13 år var gravid og hadde termin noen dager etter meg :s

huff da, det er jo ikke noe koselig! godt at det bare er drømmer ihvertfall ..det går nok bra skal du se!

*skriver for å se*

Ja huff det er slitsomt å drømme så voldsomt! Er jo utslitt når man våkner, hehe..

Jeg tror desverre du bare må slå deg til ro med både grusomme, spennende, syke og morsomme drømmer. Jeg drømmer til vanlig ganske mye rart men det kan ikke sammenlignes med graviddrømmer.  Inntrykkene tror jeg blir så utrolig mye større fordi man går igjennom en så stor forandring i livet sitt at man lever ut mye redsler, gleder,sorg osv i drømme.

Når jeg gikk gravid med frøkna (1,5 år) døde mamma da jeg var 18 uker på veg av relativt kort sykdomsforløp. Jeg hadde verdens værste mareritt resten av graviditeten om de mest syke og kvalme ting rundt dette. Heldigvis ga det seg mer eller mindre da jeg var ferdig med graviditeten  :)

Back
Topp