Grusom natt

Leverihåpet

Gift med forumet
Jeg våknet kl 03:35 med Tr smerter til de grader.. Ryggen verket og tempur madrassen fra sykehuset klarte ikke ta i mot smerten. Jeg pendlet mellom toalettet flere ganger uten å se noe blod.
Tilslutt breiet jeg på meg ett bind i tilifelle det skulle komme....
Jeg vrei meg i fosterstilling og var klart til å gråte. Alle negative tankene kom...

Fikk ikke roet meg ned så jeg satte på en lydbok og strikket.... Stresset meg ned litt, men kjenner jeg er litt på tuppa enda.
Klokken er nå 11:43 og ingen spor til Tr enda... Håper ikke den kommer heller.

Noen som kjenner til dette??

Vennen[:D]
Veldig mange har TR smerter uten at den kommer,og er gravide[;)]
Hos meg var det omvendt.. Fikk blødning,men ingen TR smerter[:'(]
Tror du skal være glad for hver dag den dumme tanta holder seg borte,men det er ikke noe godt å ha de smertene[:'(]
Sender deg en stor klem,og håper de gir seg etterhvert[:)]

eLLa

Har hørt om flere som får skikkelig vondt og må legge seg ned et par timer rundt tr tider, bare for å oppdag at tr blir byttet ut med positiv test. Så smerter kan bety graviditet, og så lenge du ikke blør er det håp[:)]

ORIGINAL: ella1

Vennen[:D]
Veldig mange har TR smerter uten at den kommer,og er gravide[;)]
Hos meg var det omvendt.. Fikk blødning,men ingen TR smerter[:'(]
Tror du skal være glad for hver dag den dumme tanta holder seg borte,men det er ikke noe godt å ha de smertene[:'(]
Sender deg en stor klem,og håper de gir seg etterhvert[:)]

eLLa

Tusen takk for all trøst...
Og jeg håper så inderlig at det er festesmerter, for jeg har ingen blødninger nå.

håper det selv. Fortsatt ingen mens[:)]
ORIGINAL: *dreamer*

Jeg vil bare sende deg en stoor trøsteklem jeg
Også tror og håper jeg at det er festesmerter[;)][:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Jeg vil bare sende deg en stoor trøsteklem jeg
Også tror og håper jeg at det er festesmerter[;)][:D]

[:D][:D]

Uff så kjip natt[:(] Har ikkje hatt det sånn nei. Håpar det er festesmerter

jepp, jeg hadde det sånn da jeg testet positivt. Hadde kjempe vondt sånn midt i rugetida og måtte ty til varmeflaske

Tusen takk mine herlige damer...

Dagen i dag har vært rar med disse smertene... Men fortsatt ingen tr[:D].
Håper dere er synske

håper du føler deg bedre[;)]
masse klemmer!![:D][:D][:D]

Jeg pendler enda mellom toalettet og sengen. Kjenner noe greier der nede. er ikke sikker om en kalle det murring.
Men det er stikkninger der nede og av og til litt tr-smerter.. men mildere enn det jeg hadde i natt.
Jeg er såå redd for å miste denne muligheten... Det er så tungt å miste og bli skuffet.
Alle de negative tankene strømmer på da... Men nå tenker jeg på om det er noe der inne, kan en se embryoet på utvendig ul?

Jeg er noe usikker på denne test datoen fordi det ser ut som det står 9, men så har jeg spurt flere og de sier det kan være 4 eller 9. Så jeg skal ringe riksen i morgen og høre med de hvilken dag de mener...
Skal jeg vente til 9.feb er det dag 18 i rugedagen hvis jeg ikke har på tr. Det er mye lengre enn hva jeg testet sist.
Sist testet jeg i ruge dagen 12.

Du skal se at det kan være like posetivt at du hadde vondt som noe negativt[;)]
Bare slapp av du å tenk posetivt..
Er nok festesmerte [:)]

Trøsteklemmer[;)]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Du skal se at det kan være like posetivt at du hadde vondt som noe negativt[;)]
Bare slapp av du å tenk posetivt..
Er nok festesmerte [:)]

Trøsteklemmer[;)]

Jeg håper sååå inderlig du har rett **Tusen Nick 87**...
Kjenner litt murring enda, men ingen tr

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg pendler enda mellom toalettet og sengen. Kjenner noe greier der nede. er ikke sikker om en kalle det murring.
Men det er stikkninger der nede og av og til litt tr-smerter.. men mildere enn det jeg hadde i natt.
Jeg er såå redd for å miste denne muligheten... Det er så tungt å miste og bli skuffet.
Alle de negative tankene strømmer på da... Men nå tenker jeg på om det er noe der inne, kan en se embryoet på utvendig ul?

Jeg er noe usikker på denne test datoen fordi det ser ut som det står 9, men så har jeg spurt flere og de sier det kan være 4 eller 9. Så jeg skal ringe riksen i morgen og høre med de hvilken dag de mener...
Skal jeg vente til 9.feb er det dag 18 i rugedagen hvis jeg ikke har på tr. Det er mye lengre enn hva jeg testet sist.

når hadde du innsett vennen?
du kan teste ca 14 dager etter dette...noen tester før og da[8D]
Håper formen din kommer seg etterhvert[:)]

klem eLLa

ORIGINAL: IVFProver84

når hadde du innsett vennen?
du kan teste ca 14 dager etter dette...noen tester før og da[8D]
Håper formen din kommer seg etterhvert[:)]

klem eLLa

Jeg hadde innsett 23.jan og i dag er det ruge dag 9. Tenkte kanskje blodprøve ville si sikkert eller er det fortidlig enda det også kanskje? Hvis jeg tolker papirene mine rett og tellingen min så skal jeg teste 4.feb. det har vært frem og tilbake med denne testingen nå. Men noen leser tallet som 4 andre stussen på 9.
Så jeg må ringe riksen i morgen og høre hva som er rett..
Jeg har enda murringer hvis det er det en kaller det.. (vanskelig dette med murring syns jeg)
Har hvertfall smerter i korssryggen og tr-smerte lignende, og noen ganger tr-smerter. Stikkninger innimellom (kommer ann på hvordan jeg sitter).
Jeg har ikke rørt en eneste test denne gangen så dette er ren pining....

klem

ORIGINAL: Blomst85

Ønsker deg lykke til... Håper tiden vår er kommet nå.

Sender over en trøsteklem, og føler med deg. Det er helt sikkert...Flyr så mye på do å tørker at jeg begynner nesten å bli sår nedi der[:D]

haha kjenner til det Blomsten[8D].. Her på sykehuset har de ikke akkurat kleenex å tørke med. Snarere sandpapir[&:]

sender deg en stor klem å håper det er festesmerter

ORIGINAL: hero

sender deg en stor klem å håper det er festesmerter

tusen takk snuppa

Back
Topp