I natt hadde jeg en grusom natt! Jeg våknet kl 2.45 av smerter i livmoren og fikk bare ikke sove igjen.. Jeg tok 1 gram paracet kl. 3.15. Smertene vedvarte og jeg klarte ikke å sove.. Alle tankene som gikk rundt i hodet mitt gjorde det ikke akkurat lettere å sove.. Jeg har ikke blødd noe i svangerskapet og jeg har heller ikke gjort det ennå. Smertene ville ikke gi seg og jeg begynte å kaste opp og skjelve.. Ca 15 min etter det ga det seg og jeg har ikke kjent noe mer i livmoren siden da.. Hva tenker dere det kan være??
Kan det være ei evt. cyste som har sprukket, eller? Og om det var svangerskap utenfor livmoren så hadde sikkert ikke smerten gitt seg og jeg hadde sikkert blødd litt, sant?
Jeg skal på første kontroll i morgen, så jeg vet ikke om det er vits i å gå til legen i dag? Hva ville dere gjort?
Kan det være ei evt. cyste som har sprukket, eller? Og om det var svangerskap utenfor livmoren så hadde sikkert ikke smerten gitt seg og jeg hadde sikkert blødd litt, sant?
Jeg skal på første kontroll i morgen, så jeg vet ikke om det er vits i å gå til legen i dag? Hva ville dere gjort?