Grur/gleder meg

Zera

Forumet er livet
Ja,sitter nå og er kvalm, spennt å alt det andre på en gang!

som kansje noen har fått med seg her, så har samboeren vert hjemme 100% etter Sofia ble føddt.. For å hjelpe meg siden jeg fekk alvorlige fødselderpresjoner med Tuva..

anyway, nå har da dagen komt hvor han skal ut i jobb igjen! "Bare" 60% da, men uansett..

Han skal jobbe tirsdag,onsdag og torsdag, og Tuva er i bhg alle dagene untatt torsdag.

jeez.. Kommer jeg til å overleve dette da?? [8D] Må jo tilbake til virkligheten en eller annen gang, er bare at jeg er LITT full i nerver nå...[&:]

hei hei! skjønner akkurat åssen du har det! har selv hatt en heftig fødselsdepresjon og mann min har også gått hjemme sammen med oss! men for to uker begynte han å jobbe igjen! jeg grua meg også kjempemasse!

men det har gått overraskende bra! følte meg kjempestolt da han kom hjem fra første arbeidsdag og etter det har det blitt bedre og bedre for hver dag:)

ORIGINAL: mammantil2prinsesser

hei hei! skjønner akkurat åssen du har det! har selv hatt en heftig fødselsdepresjon og mann min har også gått hjemme sammen med oss! men for to uker begynte han å jobbe igjen! jeg grua meg også kjempemasse!

men det har gått overraskende bra! følte meg kjempestolt da han kom hjem fra første arbeidsdag og etter det har det blitt bedre og bedre for hver dag:)

så "bra" det ikke bare er meg da... Misforstå meg rett... [:)]
Nei,vi tok ingen risker når vi fann ut jeg var gravid med Sofia... Tuva skreik 8 timer i døgnet i 3 mnder, typen jobbet over tid HVER dag, jeg ble kjempe deprimert! Gråt helle tiden, fekk ikke til å sove, ville ikke spise, ja hellt jævlig mildt sagt..

så når jeg ble gravid med Sofia sa behandleren min (går fast til samtale) at vi sku samarbeide med fastlegen min og få meg sykmeldt den DAGEN Sofia ble føddt og la typen gå hjeme noen uker..
Fastlegen sa: jeg hører på behandleren din! sier han det er det beste så gjør vi det! jeg sykmelder deg til nyttårsaften!!
Jeg ble så glad jeg begynte å gråte... hehe Hormonell much?? [8D]

Men nå er jeg da sykmeldt 40% så vi får en myk overgang..

Kjenner jeg guer meg som FAN! men skal også bli godt på en måte å komme igang med en vanlig hverdag igjen...
"alle andre" klarer det, så da skal vel jeg også klare det?? hehe

Tror typen gleder seg til å begyne å jobbe igjen også[:)]

godt at du ble tatt på alvor da! det verste som er å gå rundt å føle at ingen i verden skjønner hva du går igjenom og bare sier at alt ordner seg! det er faktisk ikke alltid at alt bare ordner seg! det er faktisk det verste jeg kan høre, når jeg betror noen med en problem som jeg vil ha hjelp til!

Elida har hele tiden tulla med spisinga! og alle har bare sagt at det går seg til, eller: du har jo ikke like lyst på mat hele tiden du heller! kjenner det koker inne i meg! hadde det bare vært en dag inne i mellom skulle jeg sagt meg enig, men det er så og si ved HVERT eneste måltid! og nå viser det seg at lille prinsessa mest sannsynelig har reflux og har vondt når ho spiser!

deilig at du får en myk start da! det fikk jeg her også! siden mann min jobber skift! han jobbet en dag, hadde fri fire, jobbet 7 dager og fri fem dager! også har han jobbet natta i helga, men da har vi vært hos mamman og pappan min!

men anbefaler deg å være åpen om hvordan du føler det når mann din begynner å jobbe! føler du at du ikke takler det, så sykemeld deg igjen. for ingen tjener på at du skal gå rundt å være redd og engstelig! var gjennom noen sånn perioder vi også!

Dette kommer til å gå kjempe bra[:)][:)]

ja,takk gud for bv... hehe

nå har typen reit på jobb, Tuva har spist frokost og ser barnetv, mens sofia sover søtt enda... Trenger heldgvis ikke å stresse så mye med å få Tuva i bhg da, så får vente til Sofia våkner, stelle hu, få i hu mat så reiser vi...

helsike altså! Finner ikke mei taien min!!!![:@] så må bruke baby bjørnen min, tenkte jeg kunne ha Sofia på magen når jeg skal levere Tuva, enklere å få kledd av tuva i bhg osv da... + at jeg må bære Tuva opp til bilen.. Litt travlet å bære ei på hver arm... hehe[:)]

ORIGINAL: mammantil2prinsesser

godt at du ble tatt på alvor da! det verste som er å gå rundt å føle at ingen i verden skjønner hva du går igjenom og bare sier at alt ordner seg! det er faktisk ikke alltid at alt bare ordner seg! det er faktisk det verste jeg kan høre, når jeg betror noen med en problem som jeg vil ha hjelp til!

Elida har hele tiden tulla med spisinga! og alle har bare sagt at det går seg til, eller: du har jo ikke like lyst på mat hele tiden du heller! kjenner det koker inne i meg! hadde det bare vært en dag inne i mellom skulle jeg sagt meg enig, men det er så og si ved HVERT eneste måltid! og nå viser det seg at lille prinsessa mest sannsynelig har reflux og har vondt når ho spiser!

deilig at du får en myk start da! det fikk jeg her også! siden mann min jobber skift! han jobbet en dag, hadde fri fire, jobbet 7 dager og fri fem dager! også har han jobbet natta i helga, men da har vi vært hos mamman og pappan min!

men anbefaler deg å være åpen om hvordan du føler det når mann din begynner å jobbe! føler du at du ikke takler det, så sykemeld deg igjen. for ingen tjener på at du skal gå rundt å være redd og engstelig! var gjennom noen sånn perioder vi også!

være åpen om følelsene mine har jeg noen års trening i nå [:)]
Har ENDELIG lært at jeg ikke kan få noe hjelp om jeg ikke si hva som "plager" meg osv.. hehe

Nei, er vel bare en liten tilvennings periode, så går det seg nok til... Kommer nok til å være mest rart idag tror jeg[:)]

Back
Topp