Gruppetreff og barselgruppe

Lilletåa

Elsker forumet
Er det noen som har vert på dette enda?

Hvordan fungerer det hos dere?

Her på helsestasjonen er det første treff 17 september ;)

Roni og jeg skal på Barsel gruppe i regi av HS i morgen. Vi er seks babyer med et sprik på 5 uker mener jeg å huske. Fikk brev i posten en gid stund tilbake.

Jeg gleder meg!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

hm, her er det babyer som er født samme tid, 12, 13, 14, 16 x2 og 21 juli ;) tidligere var de 4 på gruppe, nå er det 6-7 ;)

Jeg hilste på gruppen min i dag. Eldste var født 17/6 og lillefrøkna var yngst, så er litt sprik mellom barna i vår gruppe. Noen er førstegangsfødende og noen annengangs. Kjekke jenter. Hadde det litt travelt i dag, så fikk ikke vekslet numre.

På vår gruppe var vi 4 stk.. Der mi var yngst tror eg :) var rundt ei veke mellom elste og yngste :)

Jente 27.07.13 <3

Vi skal ha første treffet hos hs til uka:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Hadde på mandag. Her fordelte ungene seg på ca 3 uker og vi var 11 stk mener jeg på. Skikkelig babyboom... og de har flere helsestasjoner i den lille byen vår (haugesund), så vi er en hel bråte med barnevogn for tida :D

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Var på grp.kontroll på 4 ukers sjekken. Vi er fire på gruppa, barna født 2., 4., 5,. og 6. juli. 2 førstegangsmødre, ei andregangs og jeg med tre:)

Hadde individuell kontroll nå på 8 ukers kontroll, før vi skal møtes att i grp på 3 mnd kontroll 30/9.

Med min mellomste blei vi en veldig sammensveisa gjeng som hadde trille/kafétreff hver uke - superkoselig og ho ene er ei av mine beste venniner idag. Er ikke kommen så langt med grp denne gangen, da det var veldig stort sprik mellom oss i både alder og interesser... Men kjekt å treffest og utveksle erfaringer på HS da.. :)

Vi er nesten 20stk, tror det var planen å dele i to, for det er unger født i juni og juli. Men har ikke delt oss enda, for det er så mange flere junibabyer enn juli. Har hatt to treff på helsestasjonen, og ett hjemme hos ei. Men langt ifra alle som møter hver gang. Tror vi var ca 10 nå sist

Var egentlig satt opp 8 stk med barn født mellom 3.-8.6. her, men vi var 5 som møtte opp. Veldig koselig gruppe. Vi skal møtes ukentlig :)

Back
Topp