Grupper på facebook..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Så det var en del som hadde meldt seg inn i en gruppe som het "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa og lever enda!".. Er det bare jeg som syns den er litt teit?
Vet om mange som sleit VELDIG med valget om å ta/ikke ta før de tok den, og så skal de liksom bli "gjort narr av"?
Kommentarene der inne var liksom av sånn "in your face" og "Buurn" type kommentarer.. Nei det blei for teit for meg altså..

Vet du det tenkte jeg også på. Syns den gruppa der var veldig unødvendig altså. [8|]

har sett den og ignorert den..
Og ganske ble ikke influensaen så utbredt fordi vi var endel som tok vaksina??

Jeg syns å det blir for teit, men det er MANGE facebook-grupper jeg syns er ekstremt teite..

JA den var tragisk!! Vi følte ikke at vi hadde noe valg pga Aslak! Hadde det ikke vert for han så hadde vi ikke tatt. Men tørde ikke noe annet.. og skal vi bli gjort narr av bare fordi vi tok vaksinen og mest sannsynlig gjorde at epedemien ikke fikk så stort utfall likevel?

ja.. den er teit.. som så mange andre grupper på facebook.. som en av de der som er for vi som er i mot utroskap?? hvem er vel ikk det??? og jeg gikk inn på gruppa.. og der var det medlemmer som jeg VET har vært utro... og enda så er de medlem der.. [8D]

Ja, den var tåpelig. Det var jo faktisk folk som mistet de de er glad i pga svineinfluensaen, så jeg synes det er veldig bad taste. Vi tok for Maja sin del.

Det er mange teite grupper der ja.

ORIGINAL: Actrine

JA den var tragisk!! Vi følte ikke at vi hadde noe valg pga Aslak! Hadde det ikke vert for han så hadde vi ikke tatt. Men tørde ikke noe annet.. og skal vi bli gjort narr av bare fordi vi tok vaksinen og mest sannsynlig gjorde at epedemien ikke fikk så stort utfall likevel?

samme her - tre i risikogruppa i familien, det sier seg selv at man må

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Actrine

samme her - tre i risikogruppa i familien, det sier seg selv at man må

JA! man føler ikke at det er noe valgmulighet!

Synes ikke noe om noen av de to gruppene som er laget om influensaen nå jeg! [:)]
" Vi som ikke vaksinerte oss, men som lever fortsatt " og " Dere fikk ikke svineinfuensa fordi vi vaksinerte oss "

Jeg meldte meg inn i den siste i dag, bare for å svare tilbake til alle som har meldt seg inn i den andre - blant annet min mamma [:'(]

Tror neste jeg må lage min egen gruppe på Vi som alldri rakk å ta vaskinen før vi ble smittet[;)]

Hehehe. Ja, burde nesten hatt en sånn gruppe også!! [:-]

Back
Topp