Grupper for kommende mødre...

ladidaa

Flørter med forumet
Lurte på om noen vet om noe sånt i Bergen omeng.. ? Trenger nytt bekjentskap, nye venner... For det jeg hadde før graviditeten er bare "junk" venner.... Har hørt om Amathea, men hva skjer der da..? [8|]
Svangerskapet hadde gått fortere med noen venner, går tregt når man bare sitter inne å sturer.. og framtiden hadde blitt mye bedre med oppegående venner, ikke minst... [:)]

Går fint ann å lage treff selv også med di som du er gravid sammen med. D har jeg vært med på med begge to, å syns det er kjempe koselig. [:)]

Joda, det går jo an. Men rundtom her jeg bor er det bare 16-17 åringer som er på heving, og kjenner de ikke.. Men syns det blir for ungt til at jeg kan være venner med de.. Ser ikke ned på så unge mødre av den grunn, er jo ung mor selv.. bare ikke sååå ung.. Men tror ikke de er helt på samme stadie som meg, og kan ikke se for meg at jeg får noe særlig vennskap med 16-17 åringer.. hehe. [:D]

Har du vært inn på terminforumet ditt. Der kan Du høre med om noen som vil være med på treff. Det er kjempe koselig.

Hos oss på mai2010 fra stavanger. Er vi vel en gjeng på 10-15 stykk. Her er d alt fra 20 til nesten 40. Nå har vi ikke hatt så mange treff da. Men med broremann melde jeg meg fort inn i en slik gruppe å vi var å spiste sammen ca i gang i mnd fra 12 uker å nå nærmer di seg 4 år og har enda kontakten med noen av di :) Sjekk ut treff sidene eller forumet du `hørrer til`
Har heller ikke mange venninner som har barn i samme alder. Men jeg traff en av mine beste venninner på babysvømming å datteren henner ser bare 3 dager yngre enn gutten min! Er masse sosialt som kommer etter at babyen er født! Ellers gikk jeg også på vanntrening for gravide å traff kjekke jenter der :)
Bruk muligheten nå som du har den. Har jo graviditet å barn til felles så ser enn jo om kjemien stemmer for å bli venninner[:)]

Lykke te[:)]

Back
Topp