Grupper for å bli kjent med andre mammaer i nærheten av deg?

Junilykke27

Flørter med forumet
Hei. Jeg lurer på om det finnes grupper/apper div hvor man kan bli kjent eller prate med andre vordene foreldre i nærheten av der man bor? Forstår at man gjerne blir kjent i barsel, men kan jo være fint litt før også :)

Noen ganger finnes det lokale fb-grupper (eller så kan man jo lage en). Går jo også an å høre om det finnes noe tilbud i forbindelse med helsestasjonen (f.eks noe kurs, gravidsvømming etc), så vil man i alle fall ha mulighet til å bli kjent med andre gravide; selv om det ikke er helt barselgruppe-lignende.

Hei. Jeg lurer på om det finnes grupper/apper div hvor man kan bli kjent eller prate med andre vordene foreldre i nærheten av der man bor? Forstår at man gjerne blir kjent i barsel, men kan jo være fint litt før også :)
Det hadde vært kjekt med grupper. Kan jo opprette for enkelte byer og se om noen melder seg inn

Ei venninne nevnte en slik app, men når jeg så etter den fant jeg den ikke :p så ikke så hjelpsomt, husker ikke navnet en gang:wacky:

I 2018 termingruppen min på forumet var vi en gjeng som møttes i nærområdet. Da var det noen som tok initiativ til å høre om det var interesse, et par meldte seg og vi arrangerte treff både gravid og med babyene når de kom til :) så du kan jo prøve å poste her (evt på skjult forum, men færre som ser det der)

Etterspørre gravide på HeyGirl-gruppe på Facebook kanskje? Finnes gjerne en for hver by:)

Back
Topp