Termin oktober 2023 | Facebook
Ei gruppe for oss som har termin oktober 2023. Her kan vi dele sorger og gleder, samt erfaringer og råd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
såg den nå, men ikke førSer det foreløpig er kun 2 medlemmer.
Til info ligger det en annen oktober 2023 gruppe også ute med 195 medlemmer sålangt![]()
Av andre medlemmer jo. Men de har gjort den privat slik at en ser ikke hvem som er medlemmer med mindre du er medlem selv.Blir man ikke avslørt da?![]()
vi har også møttes flere ganger, og det har vært organisert tur for hele store-gruppa.har du en link? forsøkt å finne sånne grupper før uten og lyktesSer det foreløpig er kun 2 medlemmer.
Til info ligger det en annen oktober 2023 gruppe også ute med 195 medlemmer sålangt![]()
Nei dessverre. Prøvd å søke Termin oktober 2023?har du en link? forsøkt å finne sånne grupper før uten og lyktes
God morgen! Jeg er ny i gruppen, med termin 21. oktober!
Jeg er veldig opptatt av å bli med i Facebook-gruppen med alle andre, men jeg finner den ikke på nettet. Kan noen invitere meg til gruppen kanskje?
«termin oktober 2023» heter denhar du en link? forsøkt å finne sånne grupper før uten og lyktes