Gruppe intervju?

Sommerfugl79

Elsker forumet
jeg skal på gruppe intervju på torsdag og er drit nervøs...
Vi er 8 stk som skal bli intervjuet.
jeg har søkt jobber siden januar og dette er det første intervjuet jeg har kommet meg igjennom nåløyet på. er sykt viktig for meg å få denne jobben.
er det noen av dere som har noen tips og råd til meg? Noen som kanskje har vært i gruppeintervju?
Hva er vanlig å bli spurt om? Kan man få oppgaver, isåfall hva slags?
Dette er en stilling i kles/smykke/tilbehør butikk som daglig leder....

Jeg har vært..
Akkurat samme stilling i samme type butikk..
Vi satt først å snakket om oss selv rundt et bord og svarte på spørsmålene intervjuholderene spurte oss om.. Det ble så mye gjentaking og jeg følte jeg ble avbrutt slik at jeg av og til ble fremstilt som noen jeg ikke er..
(Folk snakka i munnen  på hverandre)
Og så skulle vi gå "undercover" i butikken og se hva vi likte, noe vi reagerte på, noe vi kunne tenke oss kunne forbedre salget,på butikken, hva ville du gjort annerledes, var det så rent og pent du ville hatt det servicen osv osv..
Så skulle vi skrive et evalueringsskjema, SKRIV PENT:p jeg visste ikke de skulle ha dette inn, så skribla bare ned noe fort forstålig for meg selv til andre runde av gruppeint.
Og så hadde vi intervju alene og det er som alle andre intervju..
For meg var dette ikke min stil å gjør det på, men for noen er dette topp..

Så mine tips SPEAK UP!! Vis hva du kan, vis du er kreativ, MER SALG (Hvertfall hvis dette er snakk om Glitter CMYK type butikk, ha gjerne tips på hvordan du får det til. Det var de veldig interessert i) og vær frempå:))
Masse lykke til:))

Back
Topp