Grunn til panikk?

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Jeg er 4+5 idag, og igår hadde jeg ekstreme murringer, var skikkelig vondt. Har hatt litt hele tiden egentlig. Idag når jeg skulle tørke meg etter dobesøk var det litt lys rosa slim på papiret. Er dette grunn til å få panikk? Kjenner jeg er livredd for å miste. Jeg har aldri vært gravid før, så vet ikke hvordan det skal være. Leser også så forskjellig på nett, noen mener det er starten på sa, andre mener det er helt normalt.

Fikk forøvrig 2-3 på cbd idag, jeg som hadde håpt på 3+, siden jeg fikk 2-3 så tidlig, men det trenger ikke ha noe å si. Skal jo ikke ha 3+ før mandag.

Jeg er redd for alt som kan gå galt :(

Skjønner godt at du blir bekymet, men det er veldig vanlig å ha litt rosa slim i starten uten at det trenger å bety noe :) Krysser fingrene for at det ikke kommer mer ❤

Jeg har hatt en god del mensmurringer i tidlig graviditet i de to første svangerskapene mine... Gikk hele tiden og trodde mensen kom når som helst, fordi det kjentes akkurat sånn ut, så det trenger ikke bety noe negativt. Så lenge det er bare litt rosa slim på papiret ville jeg heller ikke vært veldig bekymret, det har jeg også hatt flere ganger. Det skyldes mest sannsynlig bare at slimhinnene i skjeden er litt skjøre og at det har blitt en bitteliten blødning der.

Jeg skjønner det er lett å bli bekymret, man vil jo ikke se blod når man er gravid, men synes ikke dette høres så skummelt ut!
Prøv å slapp av og så krysser vi alle fingrene for at spira di sitter som støpt og ikke har tenkt seg noe sted på mange måneder enda.... ;)

Hei,
Jeg hadde også litt rosa slim rundt uke 5. Hadde det to dager, deretter kom det litt rødt blod (en stripe) etterfulgt av 2-3 dager med brunlig utflod. Var veldig bekymret. Uken etter dro jeg på tidlig UL og alt var normalt (og hjertet banket;) Så tror det er ganske vanlig :)

Hei! Jeg er 4+5 idag, og igår hadde jeg ekstreme murringer, var skikkelig vondt. Har hatt litt hele tiden egentlig. Idag når jeg skulle tørke meg etter dobesøk var det litt lys rosa slim på papiret. Er dette grunn til å få panikk? Kjenner jeg er livredd for å miste. Jeg har aldri vært gravid før, så vet ikke hvordan det skal være. Leser også så forskjellig på nett, noen mener det er starten på sa, andre mener det er helt normalt.

Fikk forøvrig 2-3 på cbd idag, jeg som hadde håpt på 3+, siden jeg fikk 2-3 så tidlig, men det trenger ikke ha noe å si. Skal jo ikke ha 3+ før mandag.

Jeg er redd for alt som kan gå galt :(

Hei! :) Hvordan går det med deg? Håper du ikke får mer blødninger. Det at du ikke har fått 3+ enda, er heller ikke unormalt. Mange som ikke får det før langt ut i uke 5:)

Tusen takk for mange gode og beroligende svar. :) Her har det heldigvis ikke skjedd noe mer enda, ingen rosa utflod og helt vanlig med smerter. Faktisk mer stikkinger enn smerter nå. Sikkert bare jeg som hadde et lite panikkanfall i morges siden jeg drømte at jeg mistet.

Tror jeg slutter med BT-strimler nå, og tar en siste digital litt ute i neste uke, (5+) så hjelper sikkert det slik at jeg blir roligere. Ser nesten ikke økning dag-dag lenger fordi testene er like sterke (mye sterkere enn kontrollstrek).

Herlighet, håper tiden flyr frem til 12 uker, dette er så nervepirrende ❤️

Tusen takk for mange gode og beroligende svar. :) Her har det heldigvis ikke skjedd noe mer enda, ingen rosa utflod og helt vanlig med smerter. Faktisk mer stikkinger enn smerter nå. Sikkert bare jeg som hadde et lite panikkanfall i morges siden jeg drømte at jeg mistet.

Tror jeg slutter med BT-strimler nå, og tar en siste digital litt ute i neste uke, (5+) så hjelper sikkert det slik at jeg blir roligere. Ser nesten ikke økning dag-dag lenger fordi testene er like sterke (mye sterkere enn kontrollstrek).

Herlighet, håper tiden flyr frem til 12 uker, dette er så nervepirrende ❤️

Jeg er helt enig! Det er veldig nervepirrende. Jeg driver og venter på at det skal gå galt. Men de rundt meg, og andre her på forumet, minner meg på at det ikke blir bedre av å være stresset. Prøv å ha en normal hverdag, unn deg en god film eller bok ect, og prøv å slapp av så godt som mulig :) Så går det sikkert helt fint <3

Jeg er helt enig! Det er veldig nervepirrende. Jeg driver og venter på at det skal gå galt. Men de rundt meg, og andre her på forumet, minner meg på at det ikke blir bedre av å være stresset. Prøv å ha en normal hverdag, unn deg en god film eller bok ect, og prøv å slapp av så godt som mulig :) Så går det sikkert helt fint <3
Ja, det er helt sant.. Tenker jeg må bli flinkere til det, samt og nyte nået! ❤️ nå er jeg i alle fall gravid, heldig er jeg, ser mange her inne som sliter i årevis. Skal bli flinkere å nyte det nå :D

Fant denne også, som hjalp meg litt siden det stadig blir lavere sannsynlighet:) :

ImageUploadedByBV Forum1453591784.473150.jpg

Hvordan går det med deg i dag?

Hvordan går det med deg i dag?
Det går bare bra, takk som spør :) har ikke testet idag, og det gjør meg faktisk rolig. Har heller ikke hatt noe mer rosa på papiret enn den ene gangen igår. Så tenker spiren sitter godt enda ❤️ 5 uker i morgen, en milepæl!

Oppdatering: fått pittelitt brun utflod ikveld. Tenker at det kan være rester fra det lyserosa igår? Ingen smerter i det hele tatt idag, så har fortsatt håp, men er veldig veldig redd.. ❤️

Oppdatering: fått pittelitt brun utflod ikveld. Tenker at det kan være rester fra det lyserosa igår? Ingen smerter i det hele tatt idag, så har fortsatt håp, men er veldig veldig redd.. ❤️
Så godt å høre at formen er bra, og at blødningene ikke har tatt seg opp.
Dette kommer nok til å gå bra.

Back
Topp