grunn til besjymring ?

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Har hatt en del magesmerter i de siste. Å i dag å i går har ikke brystene vært spesiellt ømme. Noe kvalm å trøtt forsatt. har ingen blødning!!

oki takk. Har selv mistet 2 ganger på 3 mnd nå. Det er ikke dei samme smertene. Disse kommer litt av å til hele dagen. Kan liksom ha opphold på en dag også. Men hcget hadde steget, er ikke det positiv selv om jeg har hatt smerter liksom ? Den ene natten hadde jeg så syke smerter at jeg bare vred på meg hele dagen, men når de målte hcget dagen etter var det steget.

havnet inn poå sykehus på torsdagen da var det 60, målte igjenn på fredagen, etter ei natt med mye smerter da var det 90. det var visst nok stigning i følge gynekolognen siden jeg var så kort på vei. Å siden det ble målt med bare 20 timers mellomrom å ikke 48 timer =)

Når man har smerter så trenger det ikke alltid være noe galt,så lenge man ikke blør og har intense smerter i rygg å mage regionen så ville jeg ikke bekymret meg så veldig mye! Kroppen skal igjennom en stor prosess nå der kroppen venner seg til en ny ting [:)]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Når man har smerter så trenger det ikke alltid være noe galt,så lenge man ikke blør og har intense smerter i rygg å mage regionen så ville jeg ikke bekymret meg så veldig mye! Kroppen skal igjennom en stor prosess nå der kroppen venner seg til en ny ting [:)]

Enig!!

Back
Topp