Grunn til bekymring?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
D8A35414-E7D0-44DF-B211-4C6C44010CEA.jpeg

4+3 i dag (17 DPO) , synes ikke streken har økt så mye siden 14 DPO.. :bored::bag:

Hva tror dere?
 
Absolutt ikke noe grunn for bekymring. Hadde den blitt svakere derimot ville jeg bekymret meg men den blir jo ikke det. Så jeg ville ikke tenkt på det,når strekene er så sterke som de er :)
 
Ta en digital hvis det gjør at du føler deg sikrere?
 
Takk for innspill:Heartred

Tror det beste er å droppe noe mer strimmeltester nå, å heller ta den siste digitale på fredag (en uke etter 2-3) i jakten på 3-+.

Hormonell som jeg er, så blir jeg helt satt ut av det stresset ved den test-analyseringen :bored:
 
Takk for innspill:Heartred

Tror det beste er å droppe noe mer strimmeltester nå, å heller ta den siste digitale på fredag (en uke etter 2-3) i jakten på 3-+.

Hormonell som jeg er, så blir jeg helt satt ut av det stresset ved den test-analyseringen :bored:
Høres ut som en god plan! Bruk den digitale du :)
 
I tillegg er ikke make sure om det er de testene du har noe gode. Mine babyplan tester øker fint, mens make sure er treige og ujevn i fargen syns jeg [emoji848]
 
I tillegg er ikke make sure om det er de testene du har noe gode. Mine babyplan tester øker fint, mens make sure er treige og ujevn i fargen syns jeg [emoji848]

Åh... håper det er tilfellet ja!
Du har brukt begge deler nå?
 
Og babyplan. tatt på morgen 10-14 dpo og nederste 14 ettermiddag.
IMG_7234.JPG
 
Jeg hadde ikke vært bekymret. Testene har en grense i styrke de også, evt. forskjellig konsentrasjon av urinen.
Er du usikker, så ta en digital test for å se stigning.
 
Jepp, har brukt begge deler :)
Slik er mine make sure tatt på ettermiddagen:
Vis vedlegget 269757

Ah!!
Den rekka der så veldig ut som min ja. Tydelig at make sure er ujevne i fargen.
Det var ganske beroligende å se, Mon25.

Prøve å legge bort det unødvendige stresset.. og vente tålmodig til fredagens digitale :scared001
 
Jeg hadde ikke vært bekymret. Testene har en grense i styrke de også, evt. forskjellig konsentrasjon av urinen.
Er du usikker, så ta en digital test for å se stigning.

Takk... det hjelper å høre det symaskin :Heartred Ja, det blir en ny på digital på fredag, lurt å gi det en uke mellom ‘2-3’ og forhåpentlig finne ‘3+‘
 
Takk... det hjelper å høre det symaskin :Heartred Ja, det blir en ny på digital på fredag, lurt å gi det en uke mellom ‘2-3’ og forhåpentlig finne ‘3+‘
Jeg har testet en gang i denne graviditeten og regner meg selv som gravid inntil noe annet er bevist.
 
Back
Topp