madison25
Glad i forumet
Ja nå er jeg jo bikket 16 uker og leser om mange av dere her som har fått skikkelig babymage og kjenner masse spark og liv fra den lille huleboeren. Jeg kan ikke si med sikkerhet at jeg har kjent spark enda selv om jeg er andregangs... magen lar også vente på seg gitt.. Er jo mye "som skjer" til tider der nede i magen men om det er babyen, luft eller tarmbevegelser kan jeg ikke si... Har hørt fra mange at man får mage såååå tidlig når man er flergangs gravid og osv. Jordmor mente også jeg helt sikkert ville kjenne liv om ca 2 uker når jeg var der sist, da var jeg 14 uker... så det vil jo si... nå??! Kjenner jeg blir stressa.. Er dette vanlig? Er det flere av dere som er ca like langt som har det sånn?? Burde jeg være bekymret? Er jo nesten sånn at jeg vil bestille privat time til ul bare for å se at det ER liv fortsatt, men så tenker jeg det er tåpelig når det kun er 2 uker til OUL.. Min STØRSTE skrekk (er vel alles mareritt) er å komme på oul for så å oppdage en MA... Uff, tankene flyr av og til og jeg prøver å si til meg selv at "Nå er du hysterisk, skjerp deg!" ...
Måtte bare få luftet tankene litt, kanskje det hjelper litt
Måtte bare få luftet tankene litt, kanskje det hjelper litt