grunn til bekymring?

_nina_

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
tok en Clearblue med ukeindikator på i går
den viste gravid 2-3. Dvs 4-5 uker på vei.
men jeg var jo 5+3 i går
er jo ikke utenkelig at jeg kan ha kommet et par dager kortere enn jeg tror, men klarer ikke å la vær å tenke på det.
kan det være noe galt? :(

Jeg tok to CB digital etter hverandre, og fikk forskjellig resultat! På den jeg hadde i urinen i 10 sekunder fikk jeg 3+, men så så jeg plutselig at den skulle være 20(!) sekunder i urinen, og da fikk jeg 2-3. Disse var kjøpt fra ebay/England. (BTW så koster 2 stk fra ebay 100kr inkl frakt, veldig mye billigere enn i Norge!!)

Jeg tok to CB digital etter hverandre, og fikk forskjellig resultat! På den jeg hadde i urinen i 10 sekunder fikk jeg 3+, men så så jeg plutselig at den skulle være 20(!) sekunder i urinen, og da fikk jeg 2-3. Disse var kjøpt fra ebay/England. (BTW så koster 2 stk fra ebay 100kr inkl frakt, veldig mye billigere enn i Norge!!)

hvor mange uker var du da, etter dine beregninger fra første dag i siste mens?
takk for tipset om billige tester :)

man må jo også huske på at det er individuelt hvordan man produserer hcg så disse testene er jo bare en indikator ikke en fasit :-)

hvor mange uker var du da, etter dine beregninger fra første dag i siste mens?
takk for tipset om billige tester :)

Jeg mente jeg kunne være max 2 uker og 5 dager dpo (på bakgrunn av en negativ hcg-blodprøve), så jeg reagerte på 3+ og leste deretter bruksanvisningen og prøvde på nytt.

Før SA i romjulen testet jeg med resultat 1-2 når jeg var HELT sikker på at jeg 2 uker og 2-3 dager. Etter dette mistet jeg 1 uke etter IKM. :( Ikke for å gjøre deg nervøs, men det var iallefall slik for meg.

Jeg er 6 uker på vei i dag men for tre dager siden tok jeg også en slik test med ukeindikator, den viste 2-3 uker på vei altså 4-5 uker..... Men det er vel forskjellig fra person til person hvor fort Hgc nivået stiger... Eg godt å vite at det ikke bare er meg hvertfall....

Jeg er 6 uker på vei i dag men for tre dager siden tok jeg også en slik test med ukeindikator, den viste 2-3 uker på vei altså 4-5 uker..... Men det er vel forskjellig fra person til person hvor fort Hgc nivået stiger... Eg godt å vite at det ikke bare er meg hvertfall....

ja, det var godt å høre at jeg ikke er den eneste :)
angrer nesten litt på at jeg tok den testen nå, har tenkt litt mye på det i dag... men ja, vi er jo forskjellige og det er vel ikke så nøyaktig at det endrer uke akkurat på timen når man går over i en ny uke..

Kan også hende du er litt kortere på vei;) Jeg er 5+1 idag og fikk 3+ på testen idag, men det er nok forskjellig.

Back
Topp