Grunn til bekymring? Clearblue digital...

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg er 5+4 idag, hadde eggløsning mellom 14-17.januar. Dette vet jeg med sikkerhet pga at jeg fikk el-sprøyte.

Forrige uke viste cd digital 1-2 uker gravid. Nå viser den 2-3, altså uketallet øker. Men burde ikke testen vist 3+

eller kan jeg senke skuldrene??

Hva mener dere???

Slaaaaapp av :D HCG kan stige litt sent i periioder og det er vel ikke heller anbefalt å bruke CBd til å sjekke "hvor gravid" man er :) Du har fått gravid og det er det viktigste :)

Fikk 2-3 på clear blue når jeg var 5+3. Testet igjen to dager senere, da var det 3+ :)
Sitter nå her 18+1 med ei tulle i magen :) så ikke bekymre deg! :D

Takk! :D er mye verre nå enn begge de forrige svangerskapene mine :p

Jeg er førstegangs så har ikke noe å sammenligne med, men hører mange flere sier det samme som deg! :) Er nok det at det er sååå mange folk inne på forum, og at man da gjerne kommer over litt "skumle" innlegg, som man ikke snakker så mye om i virkeligheten som f.eks. aborter osv :o dette går nok bra! :) var bekymra jeg også, men det var visst unødvendig, hihi :)

Hei

Opplevde det samme.
Først viste den 1-2, så 2-3, men så tok det nestet 2 uker før den vist 3+.
Har forresten en veldig stor mage nå, så var ikke noe dårlig tegn har selv om det bekymret meg der og da.
Gratulerer så mye med graviditeten

Jeg er førstegangs så har ikke noe å sammenligne med, men hører mange flere sier det samme som deg! :) Er nok det at det er sååå mange folk inne på forum, og at man da gjerne kommer over litt "skumle" innlegg, som man ikke snakker så mye om i virkeligheten som f.eks. aborter osv :eek: dette går nok bra! :) var bekymra jeg også, men det var visst unødvendig, hihi :)
Ja, det er akkurat det, her får man abortstatistikken midt i fleisen, og det er lett å bli litt revet med av det... Takk for gode ord :) Lykke til med resten av svangerskapet :)

Ja, det er akkurat det, her får man abortstatistikken midt i fleisen, og det er lett å bli litt revet med av det... Takk for gode ord :) Lykke til med resten av svangerskapet :)

Ikke sant, er nok det som gjør det :)
Her blir jo det pratet mye om, ettersom man kan finne mennesker som kjenner seg igjen i tanker, følelser eller har opplevd det samme.
Tusen takk - det samme til deg! :D :)

Tusen takk, søte du!! Hvordan går det med deg?? :) :)
Skulle bare mangle snupp :D:D Her har det ikke skjedd stort nytt ennå :P Det blir mest sannsynelig ivf i løpet av sommeren :) men skal prøve å overtale legen til å få prøve en runde med femar og letrezol før vi blir kalt inn til time :D

Skulle bare mangle snupp :D:D Her har det ikke skjedd stort nytt ennå :p Det blir mest sannsynelig ivf i løpet av sommeren :) men skal prøve å overtale legen til å få prøve en runde med femar og letrezol før vi blir kalt inn til time :D

Oi, men da håper vi at ivf gjør susen og at det blir din tur snart!!! :) Bra det har begynt å gå fremover iallefall! :D For nå er det virkelig deres tur <3

Er nok bare litt småtreg hcg stigning som er veldig normalt :)

Gratulerer med en spire i magen:)

Back
Topp