Grumsete urin

..spireliten..

Forumet er livet
13+6 idag.

Har hatt grumsete urin i noen uker. Hadde ingen utslag når jeg var hos legen for 1,5 uke siden. Men burde jeg levert en urin prøve til?

Kan si at den urinprøven jeg leverte forrige gang hadde ligget i bilen i 9 timer, så vet ikke om den kan ha blitt "ødelagt" av det?

Skal uansett inn på laboratoriet og ta noen blodprøver idag. så da lurte jeg på om jeg skulle ta med en fersk urinprøve.

13+6 idag.

Har hatt grumsete urin i noen uker. Hadde ingen utslag når jeg var hos legen for 1,5 uke siden. Men burde jeg levert en urin prøve til?

Kan si at den urinprøven jeg leverte forrige gang hadde ligget i bilen i 9 timer, så vet ikke om den kan ha blitt "ødelagt" av det?

Skal uansett inn på laboratoriet og ta noen blodprøver idag. så da lurte jeg på om jeg skulle ta med en fersk urinprøve.
Ta med en urinprøve du.. greit å sjekke[emoji4] Urin må oppbevares i kjøleskap hvis det er lenge til den skal testes ja, oppbevaring i bil er ikke ideelt og kan ha ødelagt prøven. Sånn generelt er det alltid lurt å sjekke grumsete urin og spesielt nå når man er gravid[emoji4][emoji8]

ville ha gjort det, viktig å være obs på uvi nå :) viktig at det er morgenurin og midtstråle :)

Har ikke morgen urin lenger. Løper på do med 2 timers mellomrom. Selv på natten. Så jeg får bare prøve å holde meg så lenge som mulig nå. Og få tatt en prøve.
Det skal holde med 4 timers urin[emoji4][emoji106]

Har ikke morgen urin lenger. Løper på do med 2 timers mellomrom. Selv på natten. Så jeg får bare prøve å holde meg så lenge som mulig nå. Og få tatt en prøve.

Det er ikke lett å holde seg lenge, nei! Innafor om du klarer å holde deg 3-4 timer :) Lykke til! Håper det ikke er uvi da, bare litt grums :)

4 timer klarer jeg ikke. Men får prøve å se om jeg klarer 3[emoji85]
Det skal gå fint det altså [emoji8] Har ofte hatt pas som har levert fersk prøve , og er det noe vil det somregel komme opp [emoji4][emoji106] det beste er 4 timer men bare prøv så lenge du greier så går nok det bra [emoji4]

Min er også grumsete, men leverte urinprøve hos legen i går og den var fin :)

Samma her, har vært litt "tåkete" en stund. Har foreløpig levert inn to urinprøver og ikke hørt noe.

Var ingenting på urinprøven heldigvis. Så da er det ingen uvi[emoji16] har roa seg litt nå de 2 siste nettene med toalett løping også. Er nok hormonene som herjer i kroppen;)

Back
Topp