Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjølv gruer eg meg til:Klesklypa skrev: og jeg trekker fra og legger til litt :)
* Jeg gruer meg mer til alt etter fødselen enn sleve fødselen. Fødselen er inntens og man tror man er ferdig med vondter, men neida... forsettelse følger...
* Renselsen.. æsj.. etter riene er visst ofta verre andre gang :(
*kløe og stramming av sting nedi der.. og verk! Håper ikke jeg får den følelsen av at alt detter ut..
*vondt å gå på do..
*ammeproblemer og i begynnelsen er det jo vondt uansett. Med bryst spreng og såre brystvorter.
*våkenetter, storesøster sover så godt, og det er herlig! kjedelig å begynne med det igjen...
*det å måtte nedprioritere dronninga er allerede har heime. Kjenner allerede et snev av dårlig samvittighet. Hvordan skal det gå for henne OG meg? Hun er jo så herlig! Tenk om jeg ikke får med meg alt det morsomme hun finner på! Hvordan kommer hun til å takkle at jeg sitter og ammer...? Godt vi har TV!
*alt en ikkje kan spise pga amming
* timesvis av byssing.. Storesøster hadde kolikk og låsning i nakken. Håper ikke det skjer denne gangen også, men nå vet jeg hvor jeg skal gå for å få hjelp! (manuellterapaut med god erfaring med babyer)
* jeg kommer nok til å savne sparkene
* miste friheten.. Hvis jeg ammer, må jeg jo ha henne på slep hvor enn jeg går..
* ammetåka! Før slet jeg med å fullføre setninger! Håper ikke det blir like ille denne gang...
* ikke så lett å ha barnevakt lenger.. Når de må passe to i steden for en..
Gleder meg til: (ikkje i prioritert rekkefølge :))
*slippe halsbrann
*få en liten bylt i armene etter fødselen
*trille turer
*Sitte med en sovende liten baby liggende på magen min
*Den altoppslukende kjærligheten
*finne ut kordan babyen ser ut.. kor stor osv..
*amme- når det er komt i orden (så koselig som det er da!)
* Håper babyen syns storesøster er morsom
* høre den herlige latteren til en baby
* se de to jentene leke sammen!
* når storesøster kommer på besøk på sykehuset
* se barnet vokse og lære seg ting
Det virker som jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg, men den kjærligheten slår all gruing ;)