Grugleder meg!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jeg gleder meg veldig til å få en baby altså, så ikke misforstå :) men alikevel så gruer jeg meg veldig også! Jeg har en toåring fra før og husker ikke hvordan det er å ha en liten baby... de er så små å skjøre, og føler meg faktisk mer usikker nå enn når jeg ble mamma for første gang! Hvordan vil det bli å få en liten baby igjen nå som jeg er vandt til å ha barn som kan fortelle hva de føler og hvor de har vondt osv! Blir nytt for meg det her :p hjelpes

Du er ikke alene om det. Jeg er veldig spent på hvordan hverdagen blir her med to tette og ei badehette :p skummelt..

Her er det enda lenger siden. Gutten vår fyller 5 år før neste kommer.. skulle gjerne hatt mindre mellomrom mellom, men det var visst ikke mulig..

Det er det samme her. Gleder meg veldig til å få en liten til, men det er mye rundt som jeg gruer meg til. Sønnen min er 5 1/2 år når neste mann kommer, og de vil heller ikke ha samme pappa. Veldig spent på hvordan det vil gå.

Vi er utrolige spente, da vi ikke har den ringeste anelse om hva det er vi går til, da dette blir vår førstefødte. Mulig jeg vifter med det hvite flagget til dere erfarne damer underveis fremover for å få råd og veiledning. ;)

Gleder meg så sinnsykt. Bare redd for at det skal gå galt.

Grugleder meg jeg og! Syns hverdagen er så utrolig hektisk med to små, og så skal det bli 3 xsmile3 minstemann sover enda ikke hele natten gjennom, så vi er liksom på 2. året men underskudd på søvn, og nå er det opp flere ganger hver natt på toalettet, og fra juni blir det vel å amme hver 3 time gjennom døgnet :dummy: i tillegg er det så mye aktiviteter både i barnehagen og på skolen, at jeg har glemt av både foreldremøter og fotballtreninger i det siste :confused: skjønner ikke helt hvordan dette skal gå, men gleder oss jo :Heartred

Back
Topp