Grugleder meg....

Ønsketerstort<3

Forelsket i forumet
På mandag er jeg 12 uker og vi gleder oss veeeldig til å kunne fortelle det til hele verden :)
Meeen jeg gruer meg også litt siden jeg er så redd for at noe skal ha skjedd:( Vi har vært på UL og alt var bra,men nå som vi skal fortelle det må jeg inrømme at det hadde vært fint å kunne sett lille gull eller hørt <3 lyden før vi sa noe :)

Kjenner på det samme sjøl. Jeg er også snart 12 uker.. Og var på ultralyd i uke 6, men tenker jo på at tenk viss det har skjedd noe, og jeg går her og aner ingenting..Når skal du på ultralyd igjen?

Her vet jo så og si alle det og jeg må innrømme at jeg tenker litt på samme måte, hva om noe har skjedd etter UL, men velger å slå det fra meg, man har jo aldri noen garanti og jeg prøver å ikke bruke tiden på å bekymre meg for at det skal gå galt.

Jeg var på tidlig ul i uke 10+3.. går også og bekymrer meg for what if... neste kontroll er i uke 16+3 hos jm, og regner med jeg får høre hjertelyden da.. bestilte meg en dopler, så venter på at den skal komme.. Vil ha bekreftelse jeg..

Kjenner meg igjen på den:D jeg var på ul nå i uke 12 og vet alt er bra, men har fortsatt kjøpt meg dopler:) hihi

Jeg har ikke fått noen time til UL men blir nok ikke før i uke 18. Men jeg er gastric bypass opperert så lurer på om jeg må på UL litt ofterer :) Skal ringe å undersøke i morra :)
Skal fortelle alle det via facebook i morra siden jeg ikke gidder å ringe alle så jeg må bare slutte å tenke negativt :)

Jeg har ikke fått noen time til UL men blir nok ikke før i uke 18. Men jeg er gastric bypass opperert så lurer på om jeg må på UL litt ofterer :) Skal ringe å undersøke i morra :)
Skal fortelle alle det via facebook i morra siden jeg ikke gidder å ringe alle så jeg må bare slutte å tenke negativt :)

Har ikke fått time til ul jeg heller, men bestilte tidlig ul i uke 12, fordi jeg var så spent;D
Alt er nok bra med lille i magen din:) Ooi,spennende, masse Lykketil:)

Jeg synes set var fint slik som jordmor til en venninne sa det når hun var på ultralyd. Min venninne spurte om alt så bra ut ogAda svarte jordmor at alt ser normalt ut, og at det normale faktisk er det mest vanlige. For meg var det iallefall en fin ting å tenke på og jeg har bestemt meg for ikke å ta tidlig UL. Jeg kommer til å fortelle familie og venner allerede inuke 12, men venter med FB til uke 17 når jeg har vært på UL. doppler kan jeg tenke meg, virker koselig å høre hjertelyden forsteret!

Dette har vi venta på så lenge så vi skal fortelle det på face:) Klarer ikke å holde på en så stor hemmelighet så stort lenger :D hehe

Back
Topp