Grugleder meg..

sengepolka

Elsker forumet
.. til UL på onsdag [8|][8|][8|]

Jeg syns jeg har så lite symptomer i forhld til dere, jeg har ikke vondt i puppene i det hele tatt...
Jeg er kvalm bare innimellom, men kaster ikke opp.

Jeg er kjempetrøtt på ettermiddagen og er veldig sår om dagen, men det er det eneste liksom.
Jo jeg har veldig treg avføring også...

men føler ikke at jeg er mere gravid enn det.

Er 7+4 i dag.. og grugleder meg til UL på onsdag, håper bare ikke noe er galt eller at det ikke er liv der...

Vet akkurat hva du mener!! Skal til ul i morgen, da er jeg 8+0. Har heller ikke noe voldsomt med symptomer; litt ømme pupper av og til, litt stikking/murring i magen, trøtt, småkvalm... Men hadde ikke ikke så ekstremt mye symptomer sist heller da... Blir spennende dette, men er også nervøs for at det kanskje ikke er noe der [&o]
Lykke til på onsdag, sengepolka, og på torsdag for deg Leyah [:)]

Lykke til på ultralydene jenter:) Det kommer til å gå så fint:) Og hvis det er noen trøst har ikke jeg heller noe særlig med symptomer:) Jeg er bare trett, men ingen ømme pupper her:)

var jo masse tegn der !?!
Du vet det er helt normalt å ikke ha noen tegn heller, hadde knappe noen med førstemann, og om du f.eks har en mamma som ikke hadde særlig tegn er det også en arvelig faktor.
Alt er nok bra med lille spiren, men forstår du grugleder deg, jeg var så nervøs at jeg skalv når jeg skulle inn. Krysser alt jeg har for deg !

SØØØØØØTE dere er.... [:D][:D][:D]

FruStina: joda, det er da tegn, men kan jo være falske tegn også... at jeg bare innbiller meg..[:-][:'(]

NEI NÅ MÅ JEG SLUTTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal bare tenke positivt nå...
jeg har vært på 2 UL allerdere, men denne gangen regner jeg med å se hjerte slå og jeg gleder meg sånn.....

Lykke til dere andre som skal på Ul denne uka.. hihi.. jeg skal ihvertfall spørre om å få bilde med meg hjem, skal dere???

Lykke til på UL alle sammen[:)][:)] tvi tvi

Lykke til alle som skal på UL denne uka[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Lykke til alle som skal på UL denne uka[:)]

[:D]

Back
Topp