grugleder meg til ul i neste uke....

bolledeigen

Betatt av forumet
tenker så mye på denne ul timen....
er 3graviditeten, men er kjempe stresset for denne ul, vet ikke hvorfor.
jeg kjente små bevegelser i uke 13, men de siste 2 ukene har jeg ikke kjent noe.
magen er jo her, og var hos legen for 1 1/2 uke siden og fikk høre hjertelyden som var sterk og fin.....meeeeeeeen......
eneste jeg kan tenke meg er at morkaken ligger fremme, så derfor jeg ikke merker noe bevegelse.....andre flergangsfødende som ikke har kjent den lille?

Alt er nok bra, sikkert som du sier at morkaka kanskje er foran. Jeg merker, men er veldig opp og ned, noen dager er hun mer aktiv en andre. Håper tiden til ul går fort slik at du finner roen igjen

Jeg tror det er veldig individuelt fra svangerskap til svangerskap om hvor mye evt om en kjenner liv så tidlig . Med de to første kjente jeg ikke liv før rundt 18 uker... jeg tror jeg kanskje har kjent noen dunk i dag, men jeg vet ikke om det er babyen eller luft liksom.... så tror ikke det er noe å bekymre seg for om en ikke kjenner liv så tidlig,selv om en er flergangsfødende...
Jeg har vært veldig stresset før begge de to andre ordinære UL, og kommer nok til å være like nervøs denne ganga. Heldig du som snart skal på UL. Jeg har ikke fått time enda jeg.

Har kjent mye mindre liv nå enn jeg gjorde med førstemann på denne tiden. Kjenner litt innimellom, men ikke hver dag. UL går sikkert helt fint, fortsatt et par uker igjen til jeg skal[:)]

Går nok bra skal du se;)
Aner ikke hvordan det skal være, har ikke gjort dette før[:D]. Men kan jo være at det er litt opp og ned siden det fortsatt er litt *tidlig*.

Tror vi alle har fått en skremsel i dag med tanke på nysgjerrig...

jeg er veldig usikker på om jeg har kjent noe eller ikke .. kjennes ut som små dult innimellom , men ikke noe jeg kan si 100% sikkert er spark ..

Jeg skjønner hva du mener. Tenker mye selv, men det kommer til å gå helt fint og du kommer til å se en frisk liten baby inni der[:)] Jeg venter også mitt 3. barn og er 14+4 i dag. Jeg er usikker om det er det jeg har kjent et par ganger så jeg kan ikke være sikker på om jeg kjenner liv enda. Og jeg har også kjent liv tidlig med de to andre. Men som de sier så er alle svangerskap forskjellige og det er ikke lenge før vi vil kjenne liv inni der[:)]

jeg venter åsså nr tre, og begynet ikke å kjenne babyen helt sikkert før noen dager siden [;)] og jeg er er litt lenger på vei enn deg
men alt er nok bra [:)]

ORIGINAL: turteldue

har kun kjent bobler.. NÅR jeg lå på magen...

Me to. Men det har vært når jeg ligger på ryggen. Men til gjengjeld så kan jo det bare være luft også. Hihi

Back
Topp