Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkMasse lykke tilHåper du ser et bankende hjerte ♡
Ul i morgen. Nå sover jeg dårlig om natta. De manglende symptomene skremmer meg. Har mareritt om at jeg våkner i en blodpøl i senga, at dem ikke seg NOE på ultralyden. Nå vil jeg bare ha svar. Tenk å bli sånn her bare pga manglende symptomer?
Jeg har ikke hatt noen form for symptomer bortsett fra større pupper og voksende mage. Er idag 15 uker
Like vanlig å ikke ha symptomer som å ha mange... Masse lykke til begge dere som skal på ul![]()
Jeg har termin en uke etter deg og jeg å har manglende symptomer. Var kvalm tidligere men nå er igrunn formen helt fin, eneste er at jeg er litt trøttere :/ hatt ingen blødning så håper alt er fint men man blir jo litt urolig :/
Har du bestilt selv eller fikk du henvisning av legen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kan man faktisk komme til en ultralyd, og få beskjed om at noe ikke er der i det hele tatt?
Hvorfor får man positive graviditetstester da? selv er jeg rundt 8+5 i dag, aldri hatt noen symptomer, og har ikke nå heller, men skal ikke på ul før 20 mars... blir redd når folk sier at de gruer seg til å dra på ul, tilfelle det ikke er noe der..
For de aller aller fleste er det jo ikke nødvendig med tidlig UL! Har man fått positiv test er man gravid! Også skal det holde med de kontrollene man får av lege/jordmor.åja, sånn MA? men da ser man vell annlegg til noe? at noe har vært på gang i hvertfall... så i verstefall kan man komme på ul i uke 18 og få beskjed om at fosteret døde i uke 4 f.eks da, så man har gått rundt i 14 uker og trodd man var gravid, men mistet? æsj... nå ble jeg ENDA mer bekymret... kan ikke ta tidlig ultralyd, for da må jeg dra så hersens langt, må kjøre i 2 timer, og det er litt kjipt..ingen som utfører tidlig ul her i området..
Ul i morgen. Nå sover jeg dårlig om natta. De manglende symptomene skremmer meg. Har mareritt om at jeg våkner i en blodpøl i senga, at dem ikke seg NOE på ultralyden. Nå vil jeg bare ha svar. Tenk å bli sånn her bare pga manglende symptomer?