Grugleder meg til i morgen..

Camillalille

September 2013 <3
I morgen klokken halv elleve skal vi på ultralyd!
Tia har fått så fort.. :)

Men kjenner jeg er veldig bekymret. Hjernen min forbreder seg på det værste selv om den ikke har noe grunn til det. Men det er vel kanskje normalt å bekymre seg foran en sånn undersøkelse?!
Er så redd for at vi ikke skal se det lille hjerte slå.
Hadde jeg enda hatt en drøss med symptomeremoticon

Lykke til!
Skjønner deg godt jeg.. Skal selv om fredag, og må si jeg og grugleder meg..

Så gøy, dette kommer til å gå bra vet du.
Du kommer til å se og høre dunk-dunk, dunk-dunk, dunk-dunk og så videre

Skjønner du gledegruer deg, men du får helt sikkert høre det lille hjertet jobbe som bare det:) Og det med symptomer tror du ikke jeg skal bekymre deg for, det er jo like normalt å ikke ha som å ha mange, har jeg forstått! Masse lykke til i morgen:)

Skjønner så utrolig godt hvordan du har det! Ønsker deg masse lykke til -det gårt nok bra skal du se :) :)

Masse lykke til i morgen jenta mi? alt går så bra og hjertet banker som bare det.. Gleder meg til fortsettelsen?

Det kommer nok helt sikkert til å gå bra. :)
jeg skal selv på ul halv tre i morra. det kommer til å gå bra for oss begge, det er jeg sikker på :)
Lykke til.:)

Takk søte dere:)
Nå er det ikke tolv timer igjen engang, å jeg kjenner hjerte snart hopper ut av meg!! Så nervøs er jeg nå..
Men var i visit til sjefen til sambo i stad som ble pappa for to uker siden. Å de hadde brukt den samme klinikken og samme legen som skal ta ultralyd på meg i morgen, å de sa at han var helt fantastisk!:) Tok seg god tid, å man kunne spørre om alt:) De hadde også topp moderne utstyr:)

Nå skal jeg skal prøve å sove, selvom ikke det blir lett! Men får plugge i lydboka på øra så kanskje john blund kommer etterhvert:)

Håper alt gikk bra :) Jeg gruer meg skikkelig til den første ultralyden den 29. August !!!! Håper virkelig alt står bra til!! :) Masse lykke til videre!

Back
Topp