Grugleder meg litt til jordmortime i morgen

<3 NURK

Flørter med forumet
:smiley-ashamed008 Skal tilbake på ekstra kontroll hos jordmor, for å se om lille nurk vokser som hun skal. Kan bare være noe med hvordan ho lå på kontrollen på onsdag, men sf hadde bare økt 1 cm på de siste tre ukene. Datt plutselig helt ut av kurven. Kjenner jeg er litt spent på morgendagen ja :laughing002

Masse lykke til imorgen! :)
Håper den lille har vokst etter kurven sin. :)

Jeg tror de vokser litt i rykk og napp jeg. Hvor på grafen er du? Over eller under streken? Det kan jo også bli målt feil, om det er flere personer som måler. Håper alt er bra med den lille iallfall! Gjør de noe dersom babyen ikke har vokst mer?

Går kun til samme jordmor denne gangen ;) Lå akkurat på den røde streken forrige måling. Nå er jeg under det grønne. Sikkert ikke noe farlig, men kjenner at jeg er litt spent. Trodde jeg skulle bli større for hver unge :happy112Men det ser ut som om jeg blir minst denne gangen. Kan jo enda skje mye på tre uker. Vet ikke hva som skjer hvis ikke ho har vokst mere. Må kanskje på ul?

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Lykke til :)

Lykke til !

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det gikk bra i dag. Vokst 1cm :flower Jordmor sa at hvite det var tre målinger på rad som var like, så henviste de videre til kontroll. Greit å vite ;)

Back
Topp