Gruer!!

Stinz

Blir kjent med forumet
Nå har jeg ringt til jordmoren og skal inn til føden og sjekke om det er frostervann som kommer i trusa. [:(]Gruer meg for jeg hater underlivsundersøkelser. Er det noen som har vært på en slik kontroll eller? å hva gjorde de? blir glad for alle svar :)

Jeg har ikke vært på slik undersøkelse så har dessverre ingen råd.  Men vil bare sende deg en klem og ønske deg lykke til[;)] Dette går nok så bra skal du se!

Sikkert en vanlig G U... men det går fort det vettu ;) lykke til... det går så bra så[;)][;)]

jeg var på en slik undersøkelse sist svangerskap, gjorde ikke vondt ihvertfall.. Tror det var bare en liten pinne de stakk opp for å se om det ble utslag på fostervann.. husker ikke helt da, siden det er 5 år siden...

Håpe ihvertfall at det går bra og at det ikke er fostervann.. Masse lykke til!

Takk jenter! :) da er det bare å krysse fingrene, å håpe på det beste =)

Aner ikke, men det går helt sikkert kjempe bra!!
Lykke til[:)]

Har aldri vært på en slik undersøkelse selv, men tar prøve i skjeden med en tynn lang pinne for så å ta UL.
Ønsker deg masse lykke til, krysser fingrene for at det ikke er fostervann du lekker.

Har ikke vert på en slik undersøkelse, men ønsker deg lykke til!
Bra de passer på deg [:)]

ORIGINAL: PilleMille

Har ikke vert på en slik undersøkelse, men ønsker deg lykke til!
Bra de passer på deg [:)]

Hei Jenter =) alt var bare bra, var heldigvis ikke fostervann :) fikk ta en kjapp titt på den lille, men den ville fortsatt ikke vise kjønn, så nå har vi gidd opp, vi venter med å se kjønnet til sommeren! :)
Er kjempe glad for at alt var bra med den lille :)

ORIGINAL: Stinz

Nå har jeg ringt til jordmoren og skal inn til føden og sjekke om det er frostervann som kommer i trusa. [:(]Gruer meg for jeg hater underlivsundersøkelser. Er det noen som har vært på en slik kontroll eller? å hva gjorde de? blir glad for alle svar :)

Jeg var for noen dager sia... de tok vaginal undersøkelse med en av "duppedingsan", en innvendig ul og deretter ul utenpå magen... ikke var det vondt, men litt ubehagelig.. slik det alltid er..
Skal på ny undersøkelse om en uke[:)] det så bra ut.. [:)]
Om du leker ennå mens du kommer dit, tar de prøver av vesken.. i allefall gjorde de det hos meg.

Masse lykke til [:D]

hehe.. så ikke at du hadde oppdatert.. [:D]
Så bra at alt var bra da [:D]

Back
Topp