gruer

mariannnilsen

Forumet er livet
meg litt til ul i morgen , selv om jeg gleder meg mer da[:D] . er så redd noe er galt , eller at hjertet ikke slår.. har ikke hatt noe blødninger eller mage smerter da , så er vel ingen grunn til å bekymre seg, men gjør det alikevel [8D]

ORIGINAL: Trone

Lykke til med jakten på ett eller to hjerter [:)][:)][:)][:)]

Blir spennende![:D]

ORIGINAL: Trone

Lykke til med jakten på ett eller to hjerter [:)][:)][:)][:)]

[:)]

forstår deg godt, har det litt slik jeg og..men gleder meg mest...syns det er litt rart å skulle se babyen nå...så tidlig, før den har blitt baby på en måte..men mannen skal heldigvis bli med så det blir koselig..

Jeg skal også til UL i morgen, og føler det samme som deg! Gleder meg til å ha det overstått... Og de må gjerne si at jeg er 13 uker på vei for min del, så jeg er over til andre trimester!

ORIGINAL: Gæmmis

Jeg skal også til UL i morgen, og føler det samme som deg! Gleder meg til å ha det overstått... Og de må gjerne si at jeg er 13 uker på vei for min del, så jeg er over til andre trimester!

lykke til [:D]..

masse lykke til i mora:)det går nok kjmepe bra skal du se:)

jeg var på ul da jeg var 5 uker ca og da kunne ho se embro struktur og sån og da så alt helt bra ut og ho bekrefta hvem uke jeg ble gravid..det kunne ho siden det var så tidli:-) å for min del var det viktig å vite hvem uke jeg er gravid..å den målinga ho gjorde var nøyaktig sa ho:)

lykke til begge 2 [:)]

Lykke til begge to! Blir spennende å høre hvordan det har gått :-)

ORIGINAL: Snickers

Eg er også spent[:D][:D]

ORIGINAL: Snickers

Back
Topp