Jeg gruer meg... Gruer meg til usikkerheten rundt at man ikke vet hvordan tvilling nr 2 ligger/gjør når tvilling nr 1 er ute. Gruer meg til at det skal være så mange inne i rommet og dytte og ta på meg (det er jo et helt mannskap inne på tvillingfødsler)... Gruer meg til å presse ut to.. Gruer meg til å få ut morkakene som er sammenvokst... Gruer meg til hvordan kroppen min som har vært sliten i så mange måneder alt takler det, spesielt siden jeg har en kropp som tåler lite fra før (er ikke frisk), og gruer meg til etterpå for mannen får mest sannsynlig ikke sove sammen med oss og jeg har voldsom seperasjonsangst... Gruer meg til eventuelt å være nybakt tvillingmamma, utslitt, og så måtte takle den angsten jeg får når mannen går, angstanfall og hyperventilering... Og der begynte jeg å styrt grine...! Jepp - gruer meg![]()
Hadde det vært en mulighet å få jordmor eller lege, eller en psykolog for den del, til å skrive en "attest" om at det er det beste for deg? Du har jo i tillegg to barn å ta vare på, det er jo dobbelt så mye som oss andre, og burde da stå først i køen for å kunne ha mannen med. Håper det ordner seg for deg, og at du klarer å legge bort litt av bekymringen i forkant!