Gruer og gleder meg til ul på torsdag :S

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Håper bare alt er bra og at jeg får se et bankende hjerte. jeg er da 8 uker på vei.
Er så redd for at det ikke har gått bra :(

Har ul på fredag, 8 uker da. Er selv redd. Er så redd siden så mange har falt bort. At man ikke har hatt noe symptom på at det har gått bra :( men jeg krysser alt jeg kan krysse for at det går bra med oss begge og at vi ser ett bankende hjerte :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Går nok bra for dere begge! Det må vi tro :) skal selv på ul på torsdag :)

Da får vi ha lykke til alle sammen og håpe på det beste :)

Håper bare alt er bra og at jeg får se et bankende hjerte. jeg er da 8 uker på vei.
Er så redd for at det ikke har gått bra :(
Jeg føler SÅ med deg! Jeg har også ultralyd på torsdag, men er i uke 9.
Gruer meg fryktelig...det har skjedd så mye inn her hos oss, så hvorfor skal det gå bra med akkurat meg :-/
Vi må bare krysse fingrene og tenke at alt er som det skal, og de små hjertene hamrer alt det de klarer <3

Jeg føler SÅ med deg! Jeg har også ultralyd på torsdag, men er i uke 9.
Gruer meg fryktelig...det har skjedd så mye inn her hos oss, så hvorfor skal det gå bra med akkurat meg :-/
Vi må bare krysse fingrene og tenke at alt er som det skal, og de små hjertene hamrer alt det de klarer <3
Er akkurat det jeg teknker:( og i tillegg har jeg større risiko for sa siden jeg har pcos :(

Lykke til begge to i dag! :) Dette skal gå bra! :D :D

Det går nok kjempefint:) var selv på UL på tirsdag, uke 8+1, alt var fint:) så det er nok helt fint me dokke 0:)

Tusen takk <3 er veldig nervøs no:S

Gleder meg til oppdateringer fra alle dere som skal på UL i dag og i morgen. Jeg håper alle spirene har hjerter som banker og at alt er som det skal <3

Lykke til alle sammen! Ingen symptom betyr ingenting, har ikkje følt nåke på kroppen før kynnerane starta for få daga sida;) er 12+0 i dag;)

Så bra at alt var fint :D min tur i morgen. Ææææ :o

Back
Topp