gruer meg...

ahola

Flørter med forumet
Jeg skal å ta vaksinen i dag. legen ringte å sa jeg skulle komme halv 3. Gruer meg til å ta den. men har bestemt meg. Hvis ikke kommer jeg til å gå å være redd for at lille gutten skal bli smittet når han er bare noen måneder. noen som har tatt den? vond??

Tror jeg også stikker ned på legekontoret å tar den i dag.
På mitt vaksinerer de på ettermiddagstid mellom 1600 og 1730.

Ja, i hvertfall med tanke på alle som blir dårlige...

Men, så kjenner jeg antydning til halsvondt..

Syns ikke den var vond jeg nei, jordmora var flink[:)] Eneste ubehaget er at etterpå kjente jeg vondt rundt der hun stakk, men det er kanskje ikke så rart...tok den på torsdag, kjenner det enda.

Definitivt ikke vond! Ante ikke at han var klar en gang, og da var han ferdig. Visste altså ikke at han hadde stukket meg.

Er fortsatt litt øm i området rundt stikket - 5 dager etter, men ikke noe å klage på.

skal ta den imorgen jeg[:)]Gruer meg litt for liker ikke å være nålepute men samtidig så er jeg glad jeg blir ferdig med det.No more spekulasjon[:)]Hvis det er vondt rundt stikkestedet så skal jeg tåle det altså[;)]

ORIGINAL: drun

Syns ikke den var vond jeg nei, jordmora var flink[:)] Eneste ubehaget er at etterpå kjente jeg vondt rundt der hun stakk, men det er kanskje ikke så rart...tok den på torsdag, kjenner det enda.

Sign[:)]

Jeg skal ivei kl. 1700 på helsestasjonen å ta vaksina[:)] Men gruer meg ikke, er ikke redd nåler og sprøyter jeg [:D]

Back
Topp