Gruer meg...

Vannmelon

Flørter med forumet
I morgen drar vi til Riksen for å operere den ene lille jenta vår... Det blir nok ikke noe gøy, men håper hun da blir helt frisk etter det. (Har overgangsstenose, dvs en innsnevring på urinleder mellom nyra og blæra).

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Huff.. Ikke noe kjekt...
Krysser fingrene for dere![:)]

Stor klem!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Huff.. Ikke noe kjekt...
Krysser fingrene for dere![:)]

Stor klem!

sign[;)] Lykke til!! Tenker på dere!! Vi sees kanskje igjen 8.oktober?? Kanskje før og hvis det passer seg sånn!!
Hvilken avd på Riksen er dere? Barnekirurgen eller?? Jeg jobber på barneklinikken, post 3, barnekirurgen er i etg over[;)]

Majea - vi er på barnekirurgen, ja :) Har lurt litt på hvor du jobber.

Operasjonen ble utsatt fra tirsdag til onsdag, og det var vondt å gi henne fra seg om morgenen, men operasjonen gikk fort og som planlagt. Hun har ligget på overvåkningen til i dag, og da hun ble tatt av morfinen, fikk vi henne inn på rommet. I følge mannen, som skal være der i helga (vi må jo bytte på hvem som tar seg av hvilket barn), fikk hun vondt i kveld, men etter en morfinsprøyte gikk det fint. Det er verdens tøffeste lille jente, det er jeg sikker på. Gråter nesten ikke, men smiler, spreller og leker to dager etter operasjonen. Utrolig hvor fort det går. Har vært ille å ikke kunne ta henne opp fra senga, men like ille at det gjorde vondt for henne da hun kunne løftes opp...

Men - jeg kan ikke få fullrost Riksen. Det eneste jeg har å utsette på, er at det tok halvannen time fra vi kom dit, til vi fikk snakke med en sykepleier. Ellers er til og med maten god! Helt utrolig.

Da er vi hjemme igjen. Alt har gått etter planen. Nå er jeg bare spent på undersøkelsen hun skal igjennom om to måneder, forhåpentligvis er alt bra, og vi er ferdige med alt som  heter sykehus.

Back
Topp