Gruer meg...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Skal inn på morgenrøden i dag, for samtale rundt fødselsangsten, og gå gjebnon forrige fødsel. Jeg vet de på sykehuset ikke var flinke med dokumentasjon forrige gang, og de registrerte ingenting i systement før de tok vannet (det var etter 20 timer eller noe ). Er så redd for å ikke bli tatt alvorlig:-(

Huff, jeg skjønner godt at du gruer deg. Men det er helt sikkert ikke nødvendig! Dette er jo profesjonelle folk som jobber med akkurat det (så vidt jeg har skjønt), så hele poenget må jo være å ta deg alvorlig. Sender deg en god lykke til-klem:)

Det går nok bra :) De er flinke på Morgenrøden!

Huff, jeg skjønner godt at du gruer deg. Men det er helt sikkert ikke nødvendig! Dette er jo profesjonelle folk som jobber med akkurat det (så vidt jeg har skjønt), så hele poenget må jo være å ta deg alvorlig. Sender deg en god lykke til-klem:)
Ja, sant det.. ♡ Er bare så redd for å møte ei streng gammal røy som sier jeg ikke har noe å klage over. (drømte det her om dagen O.o)
Men jobben dems er jo faktisk å gjøre meg tryggere før fødsel, så dem må jo prøve å se det fra lin sife hvertfall. .? :-P

Ja, sant det.. ♡ Er bare så redd for å møte ei streng gammal røy som sier jeg ikke har noe å klage over. (drømte det her om dagen O.o)
Men jobben dems er jo faktisk å gjøre meg tryggere før fødsel, så dem må jo prøve å se det fra lin sife hvertfall. .? :-P
Det er bare din side de kan se det fra, for det er din frykt de skal gjøre noe med❤️ Forstår deg forøvrig veldig godt. Gruer meg som en hund til min samtale i morgen, men det går nok helst bra! Oppdater oss❤️

Det kommer til å gå bra!
Man må bare tenke sånn, ellers blir man sprø!

Morgenrøden er der for en grunn, har ikke hørt om noen som har fått beskjed om å "suck it up" derfra.

Skal inn på morgenrøden i dag, for samtale rundt fødselsangsten, og gå gjebnon forrige fødsel. Jeg vet de på sykehuset ikke var flinke med dokumentasjon forrige gang, og de registrerte ingenting i systement før de tok vannet (det var etter 20 timer eller noe ). Er så redd for å ikke bli tatt alvorlig:-(
Skjønner deg så godt! Jeg skal også på samtale om 2 uker pga dårlig oppfølging, dårlig opplevelse og at jeg ikke ble sett eller hørt gjennom fødsel sist. Den følelsen er ikke mye god!

Lykke til :) skjønner du gruer deg! Håper du blir tatt i mot på en ordentlig måte! D fortjener man altså!

Ble ikke registrert noe her heller før de så på det som aktiv fødsel, da hadde det holdt på en stund... Dette skjønte de på sykehuset så ikke tenkt på det :) går nok kjempe bra :) mitt inntrykk er at det er mer alvor på angst og at man gruer seg til fødsel nå enn det var sist jeg fødte så ting går nok riktig vei :)

Crap... Timen er flyttet pga sykdom :-( til den 13. Istede. ... :-/

Det skjønner jeg. :( Du får ta deg en tur på kafé eller annet kos som belønning allikevel!
Skal ut å trøsteshoppe litt, den lille halvtinen beina mine holder :D Haha...

Fikk kjøpt 3 ting til på lista over ''must'' før bebis kommer da, så får si meg fornøyd likevel med dagen :-P

Back
Topp