Gruer meg

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Til å fortelle sjefen at jeg er gravid igjen og skal ut i perm igjen en mnd etter at jeg er tilbake på jobb:P

Flere som synes det er skummelt å fortelle sjæfen?

Haha ja :P men d gikk over all forventning :) eg gikk rett fra permisjon til sykemelding så går eg rett i permisjon igjen :P

babyjente 27 Juli ♡

Ja jeg gruer meg, men det er helt uten grunn egentlig for det gikk så fint forrige gang, så det gjør det helt sikkert nå også!
Men det må bare gjøres, lykke til!

Første gong ej va gravid, fekk ej kjeft me sjefen når ej sa i frå.. va 18 år og lærling, ho masa fram til ej va 12 veke på vei om at ej måtte ta abort.. gjor heldigvis ikkje d.
Når ej skulle sei ifrå me nr to var eg veldig nervøs, men hadde ny jobb å va 26 år, og en masse meir proff sjef, so ho vart veldig glad på mine vegne.
Håper og trur at du får samme respons som ej fekk siste gongen;-) litt overraska kan dei bli, men verte vel gjerne glade på andre sine vegne. . Som oftast;-)

mor til to gull, 05 og 12

Første gong ej va gravid, fekk ej kjeft me sjefen når ej sa i frå.. va 18 år og lærling, ho masa fram til ej va 12 veke på vei om at ej måtte ta abort.. gjor heldigvis ikkje d.
Når ej skulle sei ifrå me nr to var eg veldig nervøs, men hadde ny jobb å va 26 år, og en masse meir proff sjef, so ho vart veldig glad på mine vegne.
Håper og trur at du får samme respons som ej fekk siste gongen;-) litt overraska kan dei bli, men verte vel gjerne glade på andre sine vegne. . Som oftast;-)

At det var? :O Det er ulovlig å presse noen til abort. Det hadde jeg anmeldt hvis jeg var deg. Fy fader!
Jeg ble litt sjokkert nå.

Hadde ej våre tøffare hadde ej nok gjort d.... va no organisert også so he angra på at ej ikkje gjekk vidare me d.. men heldigvis ferdig på den plassen ;-)

Begynner i ny jobb i august. Var å fortalte nye-sjefen at jeg er gravid i går. Var veldig nervøs, men det gikk heldigvis veldig bra! Hun var glad på våre vegne og sa jeg ikke skulle tenke på at de måtte ordne med enda noen nye..

Ja gruer meg, å vet ikke når jeg skal si det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg jobber med bare menn, og sidt ble det litt kleint når jeg fortalte det:P Meeen, med min historie, skal jeg ikke fortelle det før jeg er laaaangt over uke 12 ihvertfall, så da har jeg jo enda litt tid på å.. grue meg:P

Jeg grudde meg veldig, men det gikk over all forventning. Ho bare kikket på meg når jeg kom inn på kontoret og sa "er du gravid nå?". Folk har vel egentlig bare ventet på det siden storesøster nå er godt over 2 år, stadig fått spm om vi ikke snart skal ha nestemann. Noe jeg egentlig ikke syns andre har noenting med....

Jeg gruer meg skikkelig til å fortelle:( har akkurat fått ny jobb, et års vikariat... Kjenner sjefen godt og veeet hun blir irritert over å måtte ansette en ny fra jul :(

27.12.14
02.06.10

Back
Topp