Gruer meg...

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Merker humøret skranter nå... Gruer meg stort til legetimen i morgen. Spesielt siden siste toalettbesøk viste spor av friskt blod... Ikke skikkelig blod, mer blankt slim med blodspor. Men rødt i farge..:(

frem til nå har det bare vært brunt, kjenner jeg begynner mer og mer og miste trua.. :(

Vet virkelig ikke hvordan vi kommer til å reagere hvis lille knøttet vårt ikke lever... Vil ikke tenke på det.. :crybaby2

huff tenker på deg og skal tenke masse på deg i morgen og skal krysse alt jeg har for at alt er i orden... sender deg mange klemmer

Kjære deg, nå er det virkelig på tide at du får noen svar. Det må være tortur å gå sånn :(

Kjære deg, nå er det virkelig på tide at du får noen svar. Det må være tortur å gå sånn :(

Uff ja, enig.. Men du får vel ikke vite noe mer før svaret på neste blodprøve kommer? Håper det gir seg snart, dette skal gå bra! Masse lykke til i morgen!<3

Uff ja, enig.. Men du får vel ikke vite noe mer før svaret på neste blodprøve kommer? Håper det gir seg snart, dette skal gå bra! Masse lykke til i morgen!<3

Får nok ikke svar på blodprøven før tirsdag, men skal virkelig prøve å få til en UL i morgen. Men tror ikke jeg får før blodprøvene er kommet med et resultat.. Det er tortur ja... Helgen har vært helt forferdelig lang :(

Uff, tenker på deg. Måtte du få positiv beskjed i morgen og det bare er uskyldig spotting. Spent på dine vegne søta, krysser alt jeg har for deg. Goklem

Lykke til! Skal tenke på deg og krysse fingre og tær!! Håper du får ta UL og at alt er bra med bolla di ;) hold oss oppdatert! Vi er her og støtter deg uansett, men har veldig trua på at dette går bra :) masse lykke til :) :) :)

Lykke til i dag :)
Har trua på at dette skal gå bra og at du får positiv tilbakemelding.
Er det ikke slik at testene dine har blitt sterkere og?

Lykke, lykke, lykke til i dag!!

Masse masse lykke til <3

Lykke til i dag :)
Har trua på at dette skal gå bra og at du får positiv tilbakemelding.
Er det ikke slik at testene dine har blitt sterkere og?

Tusen takk <3 Jeg tror ikke de kan bli sterkere nå, men denne tok jeg nå nettopp på 2. dobesøk i dag;

1360577795250.jpg

Og streken kom samtidig med kontrollstreken etter bare 3-4 sekund! Det MÅ være et godt tegn på hcg nivået!! :)

Den testen er jo SUPER sterk!!! :) Dette går bra!!

Back
Topp