Gruer meg...:-(

tretroll

Forumet er livet
VIP
Skal i dåp i helgen...Burde vært en veldig happy event. Min nevø var født med bla full nyresvikt, og ble holdt nedkjølt 3 døgn, de var helt 100% sikker på at han ikke ville overleve. Det var utrolig kritisk, men plutselig snudde det, og bare 7 uker etter ble han skrevet ut. Nå ser det ut til at han svært få men av dette. Så dette skulle jo være en fest!!!

MEN: det er over 6 timer å kjøre. Med 2 unger i bilen, og en i magen som gjør meg seriøst dårlig. Tilbake på søndag vil vi ikke være hjemme før 1 på natta fordi det er på en øy, og tar vi en ferje tidligere, må vi gå rett etter kirka (ikke mye vits da....).
Vi skal være 25 mennesker hele helga - i hytta til mine foreldre (heldigvis mer hytte enn hus, da), skal, foruten oss 4, 2 av mine brødre med familier bo: 12 personer i alt. 12 + denne i magen som gjør meg dårlig som et fly hele tiden......

Noen oppløftende tanker om hvordan jeg skal overleve helga???

Ha en KLAR avtale med din mann om at nok må trå litt ekstra til denne helgen;) legg deg nedpå når du må, og ikke kjør bilen selv!

Og...lykke til;)

Huff, takk.....vurderer å ty til postafen bare for helgas skyld....er jo mange som får det av legen, så det kan da ikke være sååååå krise?

Vet ingenting om det..hør med legen... Han/hun skriver det jo bare ut om han/hun mener det er trygt:)

Jeg skulle i barndåp helga som var, men her ble gutt syke så vi dro ikke, det var jo i grunnen kjipt så ikke akkurat noe å satse på ;)
Jeg begynte med postafen før jeg konsulterte med legen (forsøkte, men fikk ikke kontakt), jeg brukte det forrige svangerskap, (nå har jeg fått utskrevet phenergan). Jeg ville ringt å hørt med legen om du ikke kan ta det om ikke annet denne helgen.

Back
Topp