Gruer meg

muffinsdronningen

Glad i forumet
til mannen skal tilbake på jobb.....

vondt i stingene der hvor jeg ble klippet, vondt i brystet, ammer hele dage, non stop (føles det som) og døgnet er helt snudd opp ned. Legger seg kl 1, og alle hormoner som flyr rundt i kroppen.

nå er mannen hjemme og er utrolig hjelpsom både på natt og dag.

så akkurat nå gruer jeg meg skikkelig til neste uke....

uff, måtte bare ha det ut...

He he he, kjenner godt igjen den følelsen der fra jeg fikk førstemann, men det går stort sett greit. Jeg hadde ikke noen vonde sting da, men det går seg til skal du se. :-)

Jeg gruet meg også, men det var fordi frøkna ikke ble mett og hylte fra 10 på morningen til 5 på ettermiddagen når hun fikk erstatning. Nå får hun bare erstatning og keg set ikke lengre mørkt på det, jeg har fått en helt ny unge<3>

Jeg og gruer litt, men er heldig å ha han hjemme en uke til, tre uker totalt;) nattrutinene her har blitt bra, verre med dagene. Hun henger i puppen hele tiden føles det som, og vil ikke noe. Bare sutter på puppen og gjesper og gråter. I dag gikk vi trilletur, da roet hun seg. Og hun gjør nr to i bleien hele tiden og begynner å bli sår:( Vondt der nede har jeg også, et nedpress som gjør at å sitte lengre enn nr en er tragisk. Men håper mye ordner seg den neste uken;) Huff da, dette ble negativt:( Viktigst av alt, jeg klarer å kose meg og nyte nydeligste Ida også:):)

KirstenJ skrev:
Jeg og gruer litt, men er heldig å ha han hjemme en uke til, tre uker totalt;) nattrutinene her har blitt bra, verre med dagene. Hun henger i puppen hele tiden føles det som, og vil ikke noe. Bare sutter på puppen og gjesper og gråter. I dag gikk vi trilletur, da roet hun seg. Og hun gjør nr to i bleien hele tiden og begynner å bli sår:( Vondt der nede har jeg også, et nedpress som gjør at å sitte lengre enn nr en er tragisk. Men håper mye ordner seg den neste uken;) Huff da, dette ble negativt:( Viktigst av alt, jeg klarer å kose meg og nyte nydeligste Ida også:):)

hørtes veldig kjent ut. min skal ha pupp hele dagen kjennes det ut som. og bæsjer deretter..... men heldigvis sover han om nettene (fra kl. 1) - bank i bordet! vondt har jeg i stingene så det er ikke lett  å sitte eller gå... helt utslitt etter en tur pluss blodprosenten er lav.....

håper det ordner seg, og det gjør det sikkert også

Back
Topp