Gruer meg :-/

Longelang87

Blir kjent med forumet
Jeg er såå redd for og fortelle familien min at jeg er gravid, så jeg venter lengst mulig.. Jeg har nå 2 barn fra før (2jenter), og venter barn nr 3 nå. Ikke samme far. Mamma er vel sikkert redd for at jeg skal bli alene med 3 barn, men jeg bor med barnefaren.. Mamma har hvertfall sagt at jeg ikke må finne på og bli gravid igjen, for da svikter jeg henne og da er jeg dum osv... Dette er da grunnen til at jeg gruer meg til og fortelle henne det.. Jeg mener at jeg må få bestemme over livet mitt selv, og hva jeg vil gjøre uten og bli hengt ut av den grunn? Hun sier at jeg ikke kan regne med hjelp fra hu osv, og jeg må jo si at det er ganske sårende.. Noen her som har noen meninger, råd eller tips?? Jeg gleder meg til og fortelle svigerfamilien min det da, for jeg vet at dem vil bli glade.. Det blir jo sambo sin første dette her da :-) <3 Det skal jo liksom være en glede da og fortelle at man venter barn, men ikke i mitt tilfelle i forhold til min familie, og det er veldig synd... Hmf... :-/ Men jeg gleder meg masse over spiren i magen :) <3

Huff! Ikke morsomt når det er sånn. Kjenner til dårlige familieforhold. Men, i mine øyne så kan man ikke forvente at foreldre osv skal hjelpe til. Det er en bonus :) Jeg ville driti i mora di, og kost meg med svigers:)

Back
Topp