gruer meg

Fjolsy

Gift med forumet
huff jeg gruer meg så til imorgen. da er det begravelse til hun lille jenten jeg fortalte om som døde av hjerneblødning. huff kommer til og knekke helt sammen jeg, blir jo helt forferdelig[:(]

begravelser er helt jævlige, og ekstra jævlig når det er barn det er snakk om!!! Misunner deg ikke for å si det sånn. Lykke til

ORIGINAL: toffen

begravelser er helt jævlige, og ekstra jævlig når det er barn det er snakk om!!! Misunner deg ikke for å si det sånn. Lykke til

ORIGINAL: Jessi06

Begravelser er like ille uansett hvor gamle de som begraves er..... Man er like glad i personen uansett.. Var nettopp i begravelse til bestemoren min, hun var 86.. Moren min ble begravet for et halvt år siden, hun var 50.. Det var ikke noe bedre i noen av begravelsene..

Men jeg skjønner at folk syns det er kjipt å skulle i begravelse til et lite barn da, misforstå meg rett... [8|]

ORIGINAL: Pijah

Begravelser er like ille uansett hvor gamle de som begraves er..... Man er like glad i personen uansett.. Var nettopp i begravelse til bestemoren min, hun var 86.. Moren min ble begravet for et halvt år siden, hun var 50.. Det var ikke noe bedre i noen av begravelsene..

Men jeg skjønner at folk syns det er kjipt å skulle i begravelse til et lite barn da, misforstå meg rett... [8|]

selvfølgelig er det det trist uansett, men at et lite barn skal dø i en alder av 9mnd er rett og slett både grusomt å urettferdig.
hadde vært lettere å akseptere at en som har levd i 60 år dør av hjerneblødning en en på 9mnd

Back
Topp