Gruer meg...

Trekløveret <3

Forumet er livet
Mannen reiser på jobb igjen på onsdag, og blir borte i 4uker... Kommer hjem onsdagen og jeg har termin søndagen samme uke...[:o]
Og fyyyy som jeg gruer meg til å være alene med min trasne 3åring...kjenner graviditeten godt på kroppen nå for å si det sånn...så jeg fatter faktisk ikke helt hvordan jeg skal overleve....[:o][:(]
Så og si ingen hjelp å få heller....[&o] Give me some strength (eller hvordan det skrives..[&:][8D])

Huff, det høres ikke så greit ut nei.. Synd du ikke har flere rundt deg til å hjelpe deg disse ukene.

Regner med at dere har snakket med A om hvor viktig det er å være flink storesøster og hjelpe en sliten mamma [:)] Tar meg selv i å bli overrasket over hvor mye min egen 3-åring faktisk forstår, og har blitt veldig positivt overrasket over omsorgen hans mange ganger. Men ser jo også at trass er en egen tilstand hvor null fornuft råder til tider [&:]

Ellers får dere kanskje prøve ut et belønningssystem f.eks, hvis dere ikke allerede har det, eller ty til bestikkelser og tv-oppdragelse når det står på som verst [8D]

Krysser fingrene for at du ikke føder før termin, og at det går over all forventning med storesøster imens [:)]

Riktig lykke til og stor klem til deg [:)]

virker sikkert rart for deg men jeg ønsker meg en mann som jobber flere uker på/av om gangen[8D]
altså dvs forskjellen fra nå er noen uker med mann siden jeg vanligvis er alene. men jeg har stort behov for å være alene og styre skuta selv[:D] Du og Amelia får ha litt jentekos sammen. Hvil ut de dagene du ikke jobber, så har du masse energi til du henter Amelia i bhg. unger har en tendens til å bli ekstra trassne når de merker de voksne går nede på felgen... Tulse rundt i gravidetempo med alt som skal gjøres...det som gjenstår kan mannen gjøre når du ligger på barsel[:D] Bare håpe babyen ikke kommer mens han er på jobb da...eller får han komme hjem da?

Huff, var da lovlig sent for mannen å reise ut, men må man så må man vel... Du har min sympati!

Du får ta ting i gravid-tempo som sagt over. Start tidlig med ting vesla skal, slik at hun får forberedt seg, så håper jeg du slipper for mye trass. Fungerer i allefall en del her når hun setter seg på tverke. Lar vi det ligge noen minutter og så spør igjen så går det helt greit. Men, absolutt veldig slitsomt når det står på og man ikke alltid vet når de setter seg på tverke.

Du utrolig tøff som klarer de siste ukene alene med vesla! Supermamma! Håper du får gå så rask og frisk som mulig frem til riestart. Og jeg hadde glatt brukt TV for det den var verd disse ukene og heller skjerpet inn igjen når far og litt mere krefter er kommet tilbake.

ORIGINAL: Athravil

Huff, var da lovlig sent for mannen å reise ut, men må man så må man vel... Du har min sympati!

Du får ta ting i gravid-tempo som sagt over. Start tidlig med ting vesla skal, slik at hun får forberedt seg, så håper jeg du slipper for mye trass. Fungerer i allefall en del her når hun setter seg på tverke. Lar vi det ligge noen minutter og så spør igjen så går det helt greit. Men, absolutt veldig slitsomt når det står på og man ikke alltid vet når de setter seg på tverke.

Du utrolig tøff som klarer de siste ukene alene med vesla! Supermamma! Håper du får gå så rask og frisk som mulig frem til riestart. Og jeg hadde glatt brukt TV for det den var verd disse ukene og heller skjerpet inn igjen når far og litt mere krefter er kommet tilbake.

Back
Topp