Gruer meg..

mamma for 1 gang

Glad i forumet
Nå om dagen når Oliver reiser seg i senga, er det blitt ett slit for det kan ta 1-2 timer å legge han. Han reiser seg opp eller sitter å griner. Han har ikke helt "kontrollen" enda, og det hender han får armen bakunder seg hvis han faller bakover, og derfor må jeg fly inn til han å sjekke hele tiden. Så nå om dagen gruer jeg meg til leggetid... [:'(]

Savner lille gutten min som jeg bare kunne legge, og han sovnet etter få minutter...

Regner med det ikke er bare meg som har det sånn, så hva gjør dere? Flyr dere også inn og ut sånn som meg ?

En gang la jeg henne ned 50 ganger på 20-30 min [X(] De blir mye verre å legge nå når de kan mer [8D] Hvertfall mi [8D] Værst i starten for da hadde hun ikke god balanse og datt ofte inn i prinklene å slo seg. Men nå setter/legger hun seg ned igjen selv og sovner [:)]

Edit: Du er ikke den eneste som gruer deg til kvelden/natten. Er jo inne med henne hver time og en gang mellom 23 og 01 så våkner hun og da kan hun være våken i timesvis [8|] Også er det opp og hopp kl 06 [8D] Men det går selv nok til, slik det gjør med dere også [:)]

ORIGINAL: MetteJ

En gang la jeg henne ned 50 ganger på 20-30 min [X(] De blir mye verre å legge nå når de kan mer [8D] Hvertfall mi [8D] Værst i starten for da hadde hun ikke god balanse og datt ofte inn i prinklene å slo seg. Men nå setter/legger hun seg ned igjen selv og sovner [:)]

Ja det høres nesten ut som her det..
Håper det blir bedre når han har litt mer balanse....

Vi sitter ved sengen hans, legger han ned hver gang han reiser seg, holder en hånd på han når han ligger nede og hysjer.... mye skrik, så ja gruer meg til hver kveld jeg også!

7

ORIGINAL: lan77

Vi sitter ved sengen hans, legger han ned hver gang han reiser seg, holder en hånd på han når han ligger nede og hysjer.... mye skrik, så ja gruer meg til hver kveld jeg også!

7

Har prøvd deg og, og virker i hvertfall ikke her [:(] Da bare sitter/ligger han å smiler og ler og er så fornøyd, skal i hvertfall ikke sove.

Sukk, gleder meg til han får litt mer balanse

Åå, huff, føler med deg. Det går over!!! Nå er det kjempespennende å stå. Det vi gjorde med Jesper var å la han holde på rett og slett. Når han begynte å sutre, gikk vi inn og la han ned, ga vann, ga smokk og gikk ut. Dette gjentok vi heeeele tiden... Og etter en ukes tid var det over. Puh:) Han holder på litt enda, men det er kanskje bare to ganger før han sovner.

ORIGINAL: MariSafari

Åå, huff, føler med deg. Det går over!!! Nå er det kjempespennende å stå. Det vi gjorde med Jesper var å la han holde på rett og slett. Når han begynte å sutre, gikk vi inn og la han ned, ga vann, ga smokk og gikk ut. Dette gjentok vi heeeele tiden... Og etter en ukes tid var det over. Puh:) Han holder på litt enda, men det er kanskje bare to ganger før han sovner.

Signerer MariSafari her jeg, gjorde det samme med knerten.................
bare hold ut en periode så sklir det over[;)]

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: MariSafari

Signerer MariSafari her jeg, gjorde det samme med knerten.................
bare hold ut en periode så sklir det over[;)]

Takk jenter :0)
Er det jeg også gjør, Går kunn inn hvis han griner, og det er genske ofte, men må jo nesten det for en vet jo ikke om han kan ha fått armen bas seg eller bene gjennom sprinklene..
Men da vet jeg jo at jeg ikke gjør det vondt værre med det jeg gjør.. får jeg bare håpe det gir seg snart da [&:]

jeg lar snuppa her stå i senga og holde på, og når ho blir grinete går jeg inn og gir smokken da legger ho seg til og sovner, virker som ho bare må herje fra seg i senga først![8D] også har jeg bytta sprinkel senga ut med reise senga for en liten periode, for da er det ingen sprinkler og henge seg fast i...[:)]

Back
Topp