Gruer meg

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Nikolai skal sove hos farmoren sin i natt..
Det blir første gang han sover borte fra meg[&:]
Huff kjenner jeg gruer meg veldig [:o]

Syns dere det er litt tidlig å sove borte nå? eller tror dere det går greit?[8|][X(]

Her har hun sovet borte fra hun var fire mnd, så jeg syns ikke det er tidlig. Tenker både barn og foreldre trenger det noen ganger. Du kommer til å nyte det når han først er borte[;)]Bruk tiden godt, og sov lenge i morgen, det går helt sikkert kjempefint!!

Som ett lite tillegg: En i klassen min turte ikke å være med på leirskole i 6.klasse, han trakk seg når vi skulle på bussen. Vi kjenner de godt som familie, så jeg vet at hovedgrunnen var at han aldri hadde sovet borte. Moren skøyv det foran seg hele småbarnstiden, og tilslutt nekta han plent også. En gang skal de bli selvstendige, derfor mener jeg det er bra å sove borte fra de er ganske små. Trenger jo ikke være så ofte!

Det går nok så bra så, Drømmeren. Er vel verre for deg enn hva det er for han. EA har sovet borte mange ganger allerede, det har gått fint hver eneste gang[:)]

Tidlig? hehe [8D] Min har sovet borte 4 ganger og det har gått kjempefint [:D] Første gang var en hel helg!

tror jg går kjempe fint. r nok verre for dg enn han[;)]
du trenger å sove ut å hente litt krefter innimellom du oxo, så unn dg å kose dg i kveld/natt[:D]

takk snupper.. ja trenger å kunne kose meg og slappe av litt uten han også.. håper bare ikke jeg savner han altfor mye,.. også håper jeg han legger seg fint i kveld[;)]

det går nok utrolig bra skal du se.. sebastian fikk sove borte første gang nå for en mnd siden han.. det gikk veldig bra, verre med meg[:-]

Sebastian var borte første natta når han var en mnd. Men da la mamma han, og så dro jeg og sambo og sov hos henne. Men han viste jo ikke at vi var der. [:)]
Bestevenninna mi hadde nesten aldri dattera si på overnatting, og nå når hun er 1.5 år så er det umulig for henne å sove borte.
Og det var min verste frykt. For vi trenger litt tid alene, og mini elsker og overnatte hos mamma og kjæresten hennes ;>

ORIGINAL: Amy09

Det går nok så bra så, Drømmeren. Er vel verre for deg enn hva det er for han. EA har sovet borte mange ganger allerede, det har gått fint hver eneste gang[:)]

Sign [;)] Tiril er stadig på overnatting hos besteforeldre/tanter og onkler... Di vill låne henne hele tia... [8|] [;)] Å det er deilig å få hvilt godt ut innimellom [;)]

Har levert han nå så satser på han legger seg fint osv...
Kommer nok til å studere tlf hele kvelden kjenner jeg meg rett

Grunnen til han sover der i natt er at vi er invitert ut med ett vennepar og svigersøss... så er nok godt å slippe å tenke på han om morgenen når jeg sikkert blir litt uggen..(pleier å bli det når jeg drikker)
Men heldigvis sover Nikolai 2 min kjøring herifra , så blir det krise så er det fort å hente han (svigersøss er edru og kjører)

Snuppa her har overnattet hos sine besteforeldre, gikk kjempefint! Dessuten er det viktig med kvalitetstid sammen med sine besteforeldre også [:)]

Det kommer nok til å gå så bra så[:D]Er nok verst for deg ja

Det går nok sikkert kjempe bra[:D]
Jeg har ikke hatt snuppa på overnatting ennå, besteforeldrene tør ikke når hun er så liten, så jeg kan se langt etter å sove lenge en morgen[8|]

Men  går bra det altså[;)] Men kos deg masse i kveld og nyyyyyyyyyyyt å kunne sove[;)]

Var godt å komme seg ut litt ja... og har gått bedre enn forventet.. Nikolai sov godt før 19.30 han og har ikke hørt mer , så regner med han sover godt enda[:D]
Så nå skal vi legge oss å nyte å nyyyyyte å kunne sove[:D]

God natt[:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Godt å høre..blir forhåpentligvis værst for meg[8D]

Det er nokk det som er verst ja =) Alexsander sov borte første gang i midten av august =) både jeg og pappan jobba natt =) det gikk helt fint ;) bare nyt tia og ikke tenk alt for mye på om det er noe som skjer =) da får du altid beskjed [;)]

Så bra at han la seg fint[:D]
Her har ungene sovet over hos mormor og morfar flere ganger nå[:)]
Vi har vel alle sammen godt av å få litt tid alene,og sammen som kun kjærester[:D]

Back
Topp