Gruer meg!!!

Nullenusken

Forumet er livet
Til onsdag begynner jeg på sprøytene!!!
Gruer meg sååååååå!!!!!!!!!!!!!
Er sikker på at jeg hverken får til å putte i medisinen riktig eller noe.....
Flere som var redde, som klarte det helt fint???
Og var det så vondt som man forestiller seg?

Skal forresten den "metalldelen" på medisinkapslene ut mot nåla? eller andre veien?

Hei!

Ja grua meg jeg også!!
Den metall greia skal ut mot nåla ja![;)]
Gikk veldig greit å ordne alt til, var super nøya og livredd for å gjøre noe feil, så satt jeg i minst 5 min og prøve å manne meg opp til å stikke. Grua meg sånn.[&o]
Men når jeg bare fikk gjort det så var det ikke ille i det hele tatt. Kjente nesten ikke nåla og etterpå kom de enn slags svie som varte 10-15 min tid. Så var det over![:)]
Så var jo egentlig ingenting å grue seg for.[;)]
Har fått et par blåmerker men ellers ingenting!

Lykke til med sprøyte star[:)]
(Selv tar jeg heldigvis siste sprøyta i morgen![;)])

Puregon du skal ta då reknar eg med?? Det er ingenting å kvi seg til! Puregonpennen er berre heilt genial! Det er veldig små og tynne nåler og det gjer ikkje vondt. Berre knip samman litt hud og sett den så rett inn som du klarar. Kjenner kun eit lite stikk! Får kanskje litt blåmerker etter stikka, men det er heilt normalt + å bli oppblåst i magen/hoven. Masse lykke til! Dette klarar du heilt fint!

Grua meg skikkelig foerste gangen ja.. Ikke saa glad i sproyter jeg da.. Men det gikk kjempefint! Og ett lite tips for aa unngaa blaamerker og sviing, stikk naala inn i 90 graders vinkel, og ta innsproytinga sakte og forsiktig. Det er naar du sproyter inn fort at du kan faa blaamerker (selv om jeg skjoenner at det kan friste aa gjoere det for aa bli fortere ferdig da [:)] )

Masse lykke til.. Dette kommer til aa gaa saa fint saa..

Jeg syns ikke det gjorde noe vondt, og jeg grua meg i begynnelsen jeg også.. [:)]

Dette klarer du, nusken[:D]

Back
Topp