Huff..i mårra får lille gutt første vaksine i sprøyte og æ gruer mæ.. For en start på det nye året. Håpe han ikke får så mye reaksjoner på den 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan gi mikstur eller stikkpiller, av de to varer jo den flytende lengre siden man kan dosere den alt ettersom og slipper å kjøpe ny etter at de blir 4 mnd siden de da skal ha mer Paracetamol [emoji4]Hvorfor flytende Paracet? Er det ikke stikkpille for spedbarn?
Høres veldig slitsomt ut! Har du noen du kunne snakket med for oss finne ut hvorfor du føler det sånn?Vet at det er fordeler med det, men gruer meg til et bivirkninger.. Har litt sånn skrekk, angst aktig forhold til sykdommer.. Så har allerde begynt å Grue meg og tenke på barnehage start til neste år i november/desember.. Da det typisk er masse sykdommer som går.. Ugh.. Problemet mitt er at jeg ikke får sove eller spise eller noe, når noen av barna er syke.. Da passe jeg på hele døgnet.. Helt irrasjonell oppførsel.. Men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg kan bli mindre redd.. Så det blir nok sikker en natt eller to der jeg er på alerten hele tiden..
Har gått til helsestasjon sin psykolog en gang og skal gå flere ganger.. Så kanskje det er noe lurt som kan gjøres eller tenkes.. Har nok kanskje noe med at jeg har hadd ubehandlet cøliaki pluss noe mer med magen fra jeg var liten og til jeg var rundt 23 år, så jeg var en del syk og kasta opp på skolen / bussen osv når jeg var liten. Så æ tror at det kanskje er noe der.. Men æ vet ikke..Høres veldig slitsomt ut! Har du noen du kunne snakket med for oss finne ut hvorfor du føler det sånn?
Kan være en sammenheng men lurt å ta det opp med psykologen, håper det blir bedre etterhvert [emoji4]Har gått til helsestasjon sin psykolog en gang og skal gå flere ganger.. Så kanskje det er noe lurt som kan gjøres eller tenkes.. Har nok kanskje noe med at jeg har hadd ubehandlet cøliaki pluss noe mer med magen fra jeg var liten og til jeg var rundt 23 år, så jeg var en del syk og kasta opp på skolen / bussen osv når jeg var liten. Så æ tror at det kanskje er noe der.. Men æ vet ikke..
Har gått til helsestasjon sin psykolog en gang og skal gå flere ganger.. Så kanskje det er noe lurt som kan gjøres eller tenkes.. Har nok kanskje noe med at jeg har hadd ubehandlet cøliaki pluss noe mer med magen fra jeg var liten og til jeg var rundt 23 år, så jeg var en del syk og kasta opp på skolen / bussen osv når jeg var liten. Så æ tror at det kanskje er noe der.. Men æ vet ikke..
Jepp, den eldste jenta mi har arvet det. Da var jeg ilag med en annen, og han hadde også en allergi, så da ble odsen 50/50 for at ungene skulle få cøliaki, mens nå er jeg ilag med en annen og han har ikke noen allergi, så da e det bare 25% sjangs for at Snorre får cøliakiOff topic, men du har flere barn? Har noen av de arvet cøliakien?
Jepp, den eldste jenta mi har arvet det. Da var jeg ilag med en annen, og han hadde også en allergi, så da ble odsen 50/50 for at ungene skulle få cøliaki, mens nå er jeg ilag med en annen og han har ikke noen allergi, så da e det bare 25% sjangs for at Snorre får cøliaki![]()