Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gruer meg så ekstremt til uttak i morgen! Har time kl 10:30.. Er bekymret for alt mulig blant annet at de ikke gir smertestillende i veneflon i Haugesund, får kun tabeletter!! Så tenker at da kommer det til å være enda verre! At de ikke skal få ut noen egg, at kvaliteten til mannen plutselig er 0, at ingen egg blir befruktet, at ingen overlever, at det ikke fester seg, at det gjør kjempe vondt både under og etter uttaket ALT! Ligger bare å tenker og gruer meg
Vet ikke hvor jeg vil med dette, men må bare få det ut en plass
Uff, det er ikke moro å vente på uttak.. Jeg grudde meg helt sykt før første uttak, men ble så lettet da det var over for det gjorde virkelig ikke vondt for meg. Riksen bruker også bare tabletter, og det funket helt fint! Lykke til i dag
Sånn tror jeg de aller fleste av oss har hatt det. Heldigvis går det stort sett veldig mye bedre enn man tror på forhånd . Lykke til med uttaket som snart skal gjøres!
Det går heilt sikkert mykje betre enn du trur eg har hatt gode opplevingar begge mine uttak, lokalbedøvelsen var det verste egentlig, og det var ikkje verre enn hjå tannlegen det går så bra!!
Uttaket gikk kjempe fint! Ble veeeeldig susete i hodet av pille miksen Var bare litt ubehagelig, et merkelig press på eggstokkene liksom Å ALT var glemmt da vi fikk beskjed at de fikk ut 14 egg!! så da venter vi på telefon imorgen med en oppdatering