Gruer meg til ultralyd

PetiteMoi

Glad i forumet
Jeg skal på ultralyd på fredag men kjenner at jeg gruer meg litt. Har den siste tiden kjent det jeg tror er bevegelse. Andregangs gravid med 1 jente på 1år og er 13+4 i dag. Grunnet mye uplanlagt stress på grunn av covid.

Tips til hva jeg kan gjøre for å prøve å roe litt ned? Er også hjemme hele dagen med lille på 1år fordi barnehagen er stengt for oss som ikke er yrkeskritiske.

ikke noe god følelse det å grue seg til en sånn time som skal være en nyttig time samt som det skal være koselig time der man får vite som regel er bare bra og får vite kjønnet som man så spent har gledet seg å få vite (for dem som ønsker å få vite dette).

Men gruet meg sykt selv til timen da partneren ikke kunne være, og det gjorde hele opplevelsen vond.
Satt og små gråt før jeg kom inn til timen. Vet ikke hva jeg skal si en tenk at dette er en time du skal glede deg til, du har kjent liv og kanskje du får se mer av dette på ultralyden.

Fokuser på barnet du har hjemme og kos dere sammen før du skal ha denne ultralydtimen :)
Kanskje prøve å snakke om liten dette med henne som du skal være hjemme, og se hva henne tenker om dette. Kanskje dette kan få deg på andre tanker?

Sender klemmer til deg :Heartred dette kommer til å gå bra

Back
Topp