• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gruer meg til ultralyd! :S

Carrie86

Elsker forumet
Gruer meg bare mer og mer til ultralyd når jeg ser hvor bra det går for så mange :). Og det er jo kjempebra [;)]. Er jo en risiko at de kan se noe muffins. men.
Har hørt hjertelyden til den lille to ganger og jordmor hørte den beveget seg. Så burde vel tenke positivt! :) Har ikke ultralyd før nesten uke 20. Har dere noen lignende tanker??

Jeg skal på UL i morra 14.30 og har sovet skikkelig urolig siste nettene.

Er kjemperedd for at de skal si at "huff, her er det jo ikke liv" og at det jeg har trodd er babyen bare er psyken min liksom.

Helt merkelige tanker, jeg vet, men jeg KLARER ikke slappe av.

Syns å huske jeg var redd for at det ikke skulle være liv med storebror også, men da fikk jeg hører hjertelyden GODT ca en mnd før UL om jeg husker rett.

Denne gangen har jeg hørt hjertet i ett mikrosekund når jeg var 11+5 liksom.

Vil tro dette er helt vanlige tanker egentlig.

Klarer heldigvis glede meg litt også, men gruer meg nok litt mer enn jeg gleder meg...

ikke godt å gå å grue seg slik[:(]vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste,men hos de fleste så står d jo bra til med foster når man har kommet så langt da[;)]Krysser fingrene for at din lille koser seg i mammas mage[:)]

Hadde sammen tanker selv, bortsett fra at jeg har kjent bevegelser, så har visst det var liv der inne, men likvel vært bekymret for om organene så bra ut, nakkefold og navlestreng. Sovet dårlig de siste nettene, håper det gir seg litt der.

Ikke alle som gleder seg til ultralyd, mange bekymringer knyttet til det også. Som regel ser alt bra ut!!!

Håper du klarer å slappe av med at alt er i orden. Du har jo hørt hjertelyd og jordmor har hørt bevegelser der. Kanskje du får kjenne liv i magen før ultralyd også? Er jo rundt uke 20 som man regner som "vanlig".

Lykke til uansett![;)]

Kjenner meg igjen der ja.. Jeg skal på ordinær ul på mandag og er så redd for at noe skal være galt, enda jeg har vært på ul i uke 7 og 13, og kjenner liv hver dag..

Drømte tilogmed at de sa på ul at navlestrengen hadde løsna, så de måtte bare ta ut babyen og la han dø i armene mine.. Drømte så at jeg fikk en helt stor og fullbåren gutt, men jeg fikk ikke amme han eller kle på han, for måtte bare la han dø.... syyykt, og var så utrolig glad da jeg våkna!!

Er nok ganske vanlig å grue seg, tenk om tenk om.. Men heldigvis får jo de aller fleste en kjempefin opplevelse! Det gjør nok du også, LYKKE TIL!! [:)]

Det er godt å vite at man ikke er alene om å grue seg da. Takk for mange fine svar fra dere. [:)]
men det skal jo som regel gå bra, så man må tenke sånn. :)
Har ultralyd rett før eksamen, så blir vel lettere å konsentrere seg etter ultralyd, forhåpentligvis :)

Gled deg!!! det kommer bare til å bli gøy, og det er jo helt fantastisk å få se babyen sin romstere der inne[:D]

Back
Topp