Gruer meg til ul!!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Gruer meg så fælt! Når jeg leser at alt har vært bra med alle til nå tenker jeg at en må vel være uheldig og få beskjed om at noe er galt! og da er jeg livredd for å få den beskjeden!

Tror det har mye å gjøre med at sønnen vår har alvorlig astma! vet ikke om vi har tid og ressurser til å få et barn det er noe galt med! huff...

Samme tanken har slått meg også.., men vi får tro at vi følger de andre her inne. Vi får krysse fingrene!!![:)] 

Dette kommer til å gå helt fint jenter! [:D] Ikke plage dere selv med sånne dumme tanker nå, alt er nok bare fint skal dere se [;)] Tenk på at det er veldig sjeldent at det er noe feil med barnet. Den ene av dere kommer nok til å få ei vakker lita prinsesse og den andre en sjarmerende prins! Det tror i allefall jeg...[;)] Stooooor klem til begge!

ORIGINAL: tweety78

Dette kommer til å gå helt fint jenter! [:D] Ikke plage dere selv med sånne dumme tanker nå, alt er nok bare fint skal dere se [;)] Tenk på at det er veldig sjeldent at det er noe feil med barnet. Den ene av dere kommer nok til å få ei vakker lita prinsesse og den andre en sjarmerende prins! Det tror i allefall jeg...[;)] Stooooor klem til begge!

Takker for fine ord, tweety78![:)] Det er sant som du skriver.. at det er veldig sjeldent at noe er feil med barnet. Vi får satse på at Wibe og jeg (+ alle andre som ikke har vært på ul enda) følger dere andre![:D][;)]

Det gjør dere heeeeelt sikkert snupp! [;)] Dere kan bare glede dere masse! Det er så utrolig stas å se lille vakre inni magen som koser seg så ille! [:D] Ett godt tips er å drikke noe søtt før ul timen, he he, da blir det mer fart å se på. Jeg hadde ikke gjort det for jeg trodde ho skulle måle blodsukker osv,.. så lille prinsessa vår lå her inne så laid back atte, he he.... bedageligheta selv! [:D] 

hei!! skjønner kva du/dere mener..kvidde meg selv..eg trur at alt kjem til å gå som ein drøm..og når dere går der ifra med bilder i handa så tenker dere..VAR DETTE NOKE Å GRUE SEG FOR DA?...selv om du wibe har eit barn med astma så treng ikkje "lynet" slå ned denne gangen..[:D]..

Jepp, vi får glede oss masse til ul[:D] Og så skal jeg følge tipset ditt om å drikke noe søtt, tweety78[;)] Vi kommer nok til å ha den tanken i hodet, ja, teba[;)]  Det er jo spennende!

Jeg gleder meg også da! men pluttselig slår tanken meg at det kan være noe galt! :(

Huff! om en uke er det overstått! :)

Har det akkurat på samme måte... tenker : hva om det er noe galt?!..men så tenker jeg nei,herregud..det skjer ikke med meg... men det har jo gått så bra med alle andre,da er jo sjansene mindre for meg på en måte...snart må det jo bare gå galt liksom ... vet det er litt pessimistisk å tenke sånn,men klarer ikke å slippe tanken heelt...men joda,gleder meg også!

Hadde det slik jeg også før vi hadde den tidlige ul ved fosterdiagnostisk senter. Den siste uken og spesielt samme dag var i grunnen ganske ubehagelig. Du får se det fra den lyse siden. Dersom de skulle finne en alvorlig hjertefeil så vil legene (og dere som foreldre) være forberedt ved fødselen slik at babyen din får en mye bedre start her i livet enn om hjertefeilen først skulle bli oppdaget i ettertid. Du har sikker vært flink til å spise folat så da vil du nok få se en perfekt ryggrad. Ti fingre vil du sikkert og kunne telle[;)].

Var på ul i dag og det var bare kos for vi viste jo fra før at vi ville få se en funksjonsfrisk baby. Vi har jo selvfølgelig ingen garanti for at han ikke er psykisk utviklingshemmet, men det er det jo ingen av oss som har.

Lykke til på ul[:D]

Hei...

Jeg gruet meg også litt til UL, men når du først kommer dit glemmer du alt sånt og bare drømmer deg bort i skjermen foran deg. det er helt fantastisk. Der er mye å glede seg til, og det kommer til å gå bra ska du se[:)] Du må komme å oppdatere oss når du har vært til UL. Masse lykke til[:D]

sånne tanker kan vi ikke ha noe av, jenter! Det vil helst gå bra, vet dere. Forstår det godt altså, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd, er så lett å la det overskygge de gode følelsene. GLed dere til å se bebisene for første gang, dere[;)][;)][;)][;)][;)]

Det er sjeldent at det er noe galt når man er kommet så langt som oss, så det går nok bra med deres nurk også[;)]

Back
Topp