Gruer meg til ul.

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
På onsdag.. Er livredd for at det ikke skal være liv der etter forrige ul i uke 8..
Sist jeg var gravid så var jeg på ul i uke 6+ og da jeg var på ny ul i uke 9 så var det stoppet opp like etter ul'en i uke 6.
Og jeg er livredd for at det skal ha skjedd på nytt.. Ikke føler jeg meg noe særlig gravid lengre, eneste som henger igjen er kvalmen. Men alt det andre er så og si borte ..
Kan dere komme med noen beroligende ord til meg?
Kveldens syt fra meg ..

Kvalme skal jo være ett veldig bra tegn på at babyen har det bra etterhva jeg har hørt :) Krysser det som krysses kan å tror alt er bra på Onsdag :) Jeg skal også på UL på onsdag for å se at alt er som det skal :)

Hvilken andre symptomer har du hatt da, som du ikke har lenger?
Kvalme er jo ganske ganske så sikkert ;) Ikke tenk så mye på det, det går helt sikkert bare godt!
Er helt sikkert en liten som gror der inne :)

Kvalme er alltid et godt tegn. :) En trøst er jo også at mange mister mange symptomer etterhvert, uten at noe skummelt har skjedd. Jeg f.eks har ikke like mange symptomer lengre, som jeg hadde for noen uker siden. :)

Ja nå er vi spente her <3

Her er bamsemumsen min på 4,5 cm med 173 hjerteslag i minuttet :) 11+2 uker på vei.
Skal tilbake på ny ul om 14 dager, for hun ville følge med på navlestrengen ang fysiologisk herniering(dere kan google det på nettet) :) Noe som er helt normalt, og noe hun interesserte seg for :p Så jeg slipper å betale neste gang ;)

Vedlegg

• 1360178240144.jpg
    1360178240144.jpg
    38 KB · Visninger: 60
Såååå fiiin liten gullklump!

så herlig:-)

For en nydelig liten sak <3

Gratulerer så masse <3 deilig følelse tenker jeg,

Back
Topp