Gruer meg til UL i morgen.

Kose_mose

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg skal på UL i morgen og gruer meg så innmari:arghh:.
Høres sikkert teit ut, men plutselig be jeg så innmari nervøs for at det ikke er liv.
Hadde en MA i juni, da var jeg 10 uker på vei og gikk alene for var i grunn trygg på at det var greit, men så var det ikke liv.
Om det ikke går nå så blir det ikke flere barn, (pga prøverør) føler hele livet mitt avhenger av denne UL:smiley-ashamed008. Blæææ! Måtte bare få ut litt frustrasjon her.
 
Skal krysse fingrene for at det går fint, noe det helt sikkert gjør :-) lykke til! :)
 
Skjønner den følelsen veldig godt! Blir mannen med denne gangen? Ønsker deg lykke til, det skal gå bra nå! ❤️
 
Skjønner veeeeldig godt det er skummelt når du føler det er så avgjørende. Det går nok så bra!! Masse lykketil herfra
 
Det høres absolutt ikke teit ut! Jeg forstår veldig godt at det er skummelt! Det går nok veldig bra :) Masse lykke til!! ❤
 
Tusen takk for lykkeønskninger og støtte:Heartred. Har heldigvis ultralyd tidlig i morgen så slipper å grue meg så lenge:rolleyes:
 
Har også UL imorgen.. spent og nervøs om det er noe galt denne gangen. Hvor langt er du på vei? Krysser fingrene for oss :)
 
Back
Topp